خبرهای داغ:
حجت السلام و المسلمین رعایتی ، نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا صبح امروز در مراسم هیيت رزمندگان اسلام استان گفت :
کد خبر: ۹۱۷۱۲۱۱
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت السلام و المسلمین رعایتی ؛ نماینده ولی فقیه سپاه نینوا در مراسم روضه صبح هیئت رزمندگان استان گفت:محرم و صفری که امام راحل(ره) از آن به عنوان زنده نگه دارنده اسلام یاد می کردند ، فقط ماه عزا و ماتم و روایت خواندن نیست ، بلکه ماه عزت و سرافزاری است.

رعایتی افزود: بصیرت افزایی شاخصه مهم این ماه است و بصیرت یعنی هرچه امام زمانت گفت بی چون و چرا اطاعت کنی ؛ درست مثل همان کاری که حضرت ابالفضل (ع) در کربلا کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا تاکید کرد: ۴۰ سال است مردم پشتیبان ولایت فقیه هستند و امروز ایران اسلامی به اقتداری رسیده که رهبران مستکبر دنیا به دنبال این هستد که با امام خامنه ای(مدظله العالی) و مسئولین ما دیدار کنند و به در بسته می خورند.


این مقام مسئول ضمن اشاره به دیدار مسئولین انصار الله یمن با سید حسن نصرالله ، دبیر کل حزب الله لبنان گفت : در جریان جنگ یمن رهبر حوثی ها به لبنان رفت و خواست با سید حسن نصرالله بیعت کند، نصرالله در پاسخ به او گفت اشتباه آمدی چراکه دست من در بیعت سیدی در ایران است و فرمانده اصلی رهبر ایران است.

حجت الاسلام و المسلمین رعایتی اظهار داشت : امروز سربازی سید حسن نصرالله در راه ولایت است که شرایط کنونی لبنان را به اوج اقتدار رسانده و اسرائیل را ترسو تر از گذشته کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان در پایان خاطر نشان کرد: بصیرت و عزت علت و معلول هم اند و هرچه بصیرت انسان در قبال شرایط روز بالاتر رود عزیزتر می شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها