خبرهای داغ:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی:
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه آمار اولیه کمک‌های مردمی در «جشن عاطفه‌ها» تا به امروز حدود سه و نیم میلیارد تومان بوده، گفت: خیران استان می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند اقدام کنند.
کد خبر: ۹۱۷۱۱۶۰
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، یونس فاتح آمار کمک های نقدی در جشن عاطفه ها را 2۰۰ میلیون تومان اعلام کرده و تاکید کرد:  با سوق دادن کمک‌های مردمی به سمت نقدی،  مددجویان را در تهیه لوازم و وسایل مورد نیاز فرزندان خود برای ادامه تحصیل بهتر یاری کنیم.

وی خاطر نشان کرد: کمک‌های مردمی در جشن عاطفه ها بین 14 هزار و پانصد دانش آموز تحت حمایت این نهاد در استان آذربایجان شرقی توزیع می شود. 

فاتح اضافه کرد: کمک های مردم نیک اندیش در جشن عاطفه ها، پیش از بازگشایی مدارس میان دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد تا این عزیزان مشکلی برای شروع سالتحصیلی نداشته باشند.         

وی با اشاره به شعار«با رنگ مهر رویایی را بسازیم»، افزود: امسال جشن عاطفه ها در روزهای ۷ شهریور ماه در پایگاه های کمیته امداد و ۸ شهریورماه در مصلی‌های نماز جمعه برگزار شد و مرحله دوم نیز ۱۰ مهر ماه در مدارس برگزار خواهد شد.                                                                                      

فاتح ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین کودکان و نوجوانان را از اهداف مهم جشن عاطفه ها برشمرد و افزود: امید است در ۱۰ مهر ماه نیز شاهد حضور پرشور دانش‌آموزان نیکوکار در جشن عاطفه‌ها باشیم.

وی به روش های نوین در پرداخت کمک های مردمی به دانش آموزان نیازمند تاکید کرده و گفت: مردم نیک اندیش و خیران می توانند با شماره گیری کد *8877*041*5*3#  از طریق تلفن همراه خود نسبت به پرداخت کمک های خود اقدام کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها