لزوم تلاش برای آشنا کردن خانواده‌ها با فرهنگ دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در نخستین جلسه زنان و دفاع مقدس گفت: تلاش برای آشنا کردن خانواده‌ها با فرهنگ دفاع مقدس، شناخت فعالیت‌های زنان در دوران دفاع مقدس، شناسایی ارزش‌ها و برنامه‌ریزی برای انتقال این ارزش‌ها به نسل‌های جدید از جمله رسالت های بانوان فعال در این حوزه است.
کد خبر: ۹۱۷۱۱۳۲
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۵
سرهنگ امیر عباس آسمند افزود: باید با ارائه تعریف جدید، بین ایثارگری‌های زنان در دوران دفاع مقدس و نسل امروز ارتباط برقرار کرد تا بتوان در جبهه‌های فرهنگی از هویت خود دفاع کنیم.
مدیر کل امور بانوان استانداری هم در این جلسه گفت: نقش ماندگار و بی بدیل بانوان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس نیازمند بازشناسی و تبیین است.
خانم صداقت افزود: تشکیل کمیته زنان و دفاع مقدس و ارایه پیشنهادات برای اجرای برنامه‌های اجتماعی در حوزه زنان مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم در این جلسه با بیان اینکه بانوان متدین و غیرتمند ایرانی در دوران دفاع مقدس پا به پای رزمندگان اسلام در دفاع از کیان کشور و نظام اسلامی با دشمنان مبارزه کردند گفت: این رشادت‌ها باید برای نسل جدید دوباره بازگو و تبیین شود.
جمالی افزود: برای بازشناسی و تبیین نقش بانوان در دوران دفاع مقدس، عمل به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در زمینه تدوین الگوی نسل سوم زنان بسیار ضروری است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار