شهید«رضا علی ابراهیم نژاد»که در عملیات کربلای 5 و در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود پس از 33 سال توسط کمیته جستجوی مفقودین تفحص و به آغوش خانواده بازگشت.
کد خبر: ۹۱۷۱۱۰۸
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، بعدازظهر امروز در دومین روز از ماه محرم الحرام حجت الاسلام روحانی امام جمعه بابل و سرهنگ رمضانی فرمانده سپاه این شهرستان برای اعلام خبر بازگشت پیکر مطهرشهید«رضاعلی ابراهیم نژاد» که توسط کمیته جستجوی مفقودین تفحص و از طریقDNA شناسایی شده بود، با این خانواده معزز دیدار کردند.

شهید «رضا علی ابراهیم نژاد» با عضویت بسیجی (کارمند بیمارستان شهید بهشتی) اهل شهرستان بابل در تاریخ۱۱ اسفند ۶۵ در عملیات کربلای 5 و در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.از این شهید یک فرزند دختر به یادگار مانده است و پدر و مادر شهید نیز در قید حیات نیستند.

مراسم وداع با این شهید والامقام یکشنبه 17 شهریور ساعت پنج بعد از ظهر در حسینیه سپاه بابل و مراسم تشییع دوشنبه 18 شهریور همزمان با تاسوعای حسینی برگزار و پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای این شهرستان آرام می گیرد.

گفتنی است شهید «ولی‌الله صدرایی» از شهدای انتظامی شهرستان سوادکوه هم توسط کمیته مفقودین تفحص و شناسایی شد. مراسم وداع و تشییع این شهید والامقام متعاقبا اعلام می گردد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها