خبرهای داغ:

اجرای ۲۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس شاهرود

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان شاهرود به همت دستگاه های اجرایی و پایگاه های بسیج خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۱۰۵۴
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۵
اجرای ۲۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس شاهرودبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی به مناسبت هفته دفاع مقدس با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان اظهار کرد: همایش پیشکسوتان و ایثارگران دفاع مقدس با مشارکت سپاه پاسداران، شهرداری و بنیاد شهید شاهرود از برنامه‌های این هفته است.
وی با بیان اینکه در این همایش از بانوان موثر در دفاع مقدس نیز تجلیل می‌شود، افزود: شناسایی بانوانی که درهشت سال دفاع مقدس در پشتیبانی و امدادگری به رزمندگان اسلام شرکت داشتند، انجام شده و در این همایش از آنان تقدیر به عمل می‌آید.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود ادامه داد: میز خدمت در مسجد‌های محله‌های اسلامی و کم برخوردار با حضور مسئولان همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای پاسخ گویی به شهروندان برپا می‌شود.
خوشقدم با بیان اینکه در یک روز از هفته دفاع مقدس با خانواده ۵۰ شهید در قالب ۱۵ گروه مسئولان شهرستان دیدار می‌شود، تصریح کرد: برنامه روایتگری هم در ۲۰۰ مدرسه در دستور کار است.
وی از اعزام کاروان نمادین به مناطق دفاع مقدس در ۳۰ مدرسه خبر داد و افزود: پیاده روی و کوهپیمایی با همکاری تربیت بدنی و دستگاه‌های اجرایی شهرستان هم از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شاهرود است.
به گفته وی همه بسیجیان شهرستان شاهرود در برنامه میقات صالحین نمازجمعه شهر‌ها شرکت خواهند کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها