خبرهای داغ:
محمد گل زاده
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان:
کاشان – رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان ضمن تاکید بر لزوم توجه به سیره اهل بیت (ع) در عزاداری‌ها گفت: کاشانی‌ها در ۷۰۰ هیئت مذهبی در ایام محرم اقامه عزا می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۷۰۹۷۴
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کاشان، حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی ، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز ایام عزاداری امام حسین (ع) اظهار داشت: در کاشان که به عنوان دارالمومنین مزین شده است، حدود ۷۰۰ هیئت در ایام محرم به عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) می‌پردازند.

وی از فعالیت بیش از ۴۶۰ مداح در منطقه کاشان خبر داد و افزود: در مجالس عزاداری امام حسین (ع) آنچه که برای ما اهمیت دارد پرداختن به فرهنگ عاشورا به عنوان دانشگاهی برای مسلمانان است و بر همین اساس تمام برنامه ریزی ها در ابعاد محتوایی برنامه ریزی شده و امید است در راستای اهداف امام حسین (ع) قدم برداریم.

هیئات مذهبی در عزاداری‌ها مطابق سیره اهل بیت (ع) عمل کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کاشان ضمن هشدار نسبت به آسیب‌های هیئات مذهبی ابراز داشت: لازم است هیئات مذهبی در عزاداری‌ها مطابق با سیره اهل بیت (ع) عمل کنند به نحوی که همانند آن بزرگواران عزاداری کنیم چراکه عدم توجه به این مهم هیئات ما را به سمت حواشی می‌کشاند.

وی با بیان اینکه تمام تلاش و سرمایه دشمن در تحریف واقعه عاشورا است، گفت: در شهرستان کاشان بیش از ۱۰ همایش و جلسات مختلف را با رؤسای هیئات، شورای تأمین و غیره برگزار کردیم و بر همین اساس انتظار داریم تا محافل عزای امام حسین (ع) در بهترین شرایط برگزار شود و در صورت مشاهده هرگونه آسیب به مخاطبان تذکر داده شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها