فرماندار نیکشهر:

دولت و سپاه مثل همیشه کنار هم باشند/همه پیرو ولایت فقیه باشیم

فرماندار نیکشهر گفت: دولت و سپاه باید به مثل همیشه در کنار هم بوده و در کنار هم کار خدمت رسانی به مردم را انجام دهند.
کد خبر: ۹۱۷۰۹۷۳
|
۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیکشهر، ضیاءالحق هاشم زهی، فرماندار نیکشهر در حاشیه دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان که به مناسبت هفته دولت انجام شد، اظهار کرد: هفته دولت هفته تکریم همه تلاشگران نظام است که برای انقلاب کار کردند و خاص کارکنان دولت نیست.

وی با بیان این که در طی چهار دهه ای که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، همه دستگاه ها برای نظام نقش آفرینی کرده اند، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب از زمانی به به عنوان رهبر منصوب شدند، به خوبی توانسته نظام و کشور را از گذرگاه های سخت عبور دهد.

وی با اشاره به تحریم ها، بیان کرد: تحریم ها فرصت بسیار خوبی است که به خودباوری برسیم و خودمان را آزمایش کنیم.

وی با تقدیر از فعالیت های سپاه در عرصه های مختلف، خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران با اقتدار توانسته از مرز، آب و خاک و کیان مملکت حفاظت و حراست کند و در این زمینه با تلاش همه نیروهای نظامی و انتظامی توانست آمریکا را به ذلت بکشانند.

این مسئول تصریح کرد: دشمن در مقابل عظمت و اراده مردم ایران نتوانسته در طی چهار دهه اخیر هیچ غلطی کند.

سرهنگ علی اکبر ولی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیکشهر نیز در دیان دیدار با تبریک هفته دولت و اهداء گل به فرماندار نیکشهر، گفت: بسیج و سپاه همیشه در کنار مردم بوده اند و تلاش می کنند در کنار دولتمردان برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم باشد.

وی یکی از اولویت های سپاه در نیکشهر را حوزه محرومیت زدایی عنوان و اضافه کرد: در سنوات اخیر اقدامات بسیار خوبی در حوزه محرومیت زدایی این شهرستان انجام شده و این روند در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار