مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه ناحیه جواد الائمه در گفتگو با «بسیج»؛
مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) با بیان اینکه مبارزه با ظلم و تحریف مهمترین درس امام حسین(ع) به بشریت است ، گفت : امروز هرکسی که علیه ظلم و ستم و تعدی حرکتی درهر گوشه ای از دنیا انجام می‌دهد قیام امام حسین (ع) را به عنوان الگو و اسوه خویش معرفی می‌کند.
کد خبر: ۹۱۷۰۹۷۰
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام رضازاده مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : هدف اصلي از قيام امام حسين عليه السلام از بين بردن تحريف ها و بدعت هايي بود كه با نام اسلام در جامعه اسلامي بوجود آورده بودند.

مبارزه با ظلم و تحریف مهمترین درس امام حسین(ع) به بشریت است

وي گفت: از مهم ترين بدعت ها و تحريف هايي كه در جامعه اسلامي بوجود آورده بودند حكومت يك فرد سگ باز، شراب خوار و فاسد در راس اداره جامعه اسلامي بود كه خود مروج فحشا و فساد در جامعه است.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) تصریح کرد : دومين تحريف مهم، تحريف احكام و تعطيل شدن حدود اسلامي بود، امروز هم يكي از تحريف هايي كه مقام معظم رهبري در سالگرد ارتحال امام خميني (ره) در حرم مطهر امام مطرح كردند، تحريف خط امام و مباني امام است كه عده اي، برخي از مفاهيم را طوري تفسير مي كنند كه با مباني امام سازگاري ندارد و در عين حال آن را منتسب به مرحوم امام مي دانند.

وی در پایان خاطر نشان کرد : وظيفه ما امروز شناخت دقيق مباني اسلام و امام و تبعيت از نائب امام زمان(عج) كه مفسر صحبت هاي امام (ره)است، مي باشد تا دچار تحريف ها و گمراهي نشويم.

 

خبرنگار بسیجی : سید آبادی

ارسال نظرات