مسابقات استانی قرآن کریم مرحله نیمه نهایی روز یکشنبه دهم شهریور ماه در نمازخانه معراج سپاه امام صادق علیه اسلام استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۹۶۹
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسابقات استانی قرآن کریم با حضور ۹۰ نفر از پایوران (برادر و خواهر) و وظیفه از تمامی رده‌های سپاه امام صادق علیه اسلام استان بوشهر در نمازخانه معراج برگزار شد؛ که به تفکیک خواهر و برادر و وظیفه به شرح زیر می‌باشد:

در رشته تحقیق نفر اول آقای رضا قائدی نفر دوم عبدالکریم ملک زاده نفر سوم محمد کرمی، در رشته ترتیل نفر اول جاوید کیانی پور و نفر دوم جواد حسن ابراهیمی، در رشته حفظ ۱۰ جز قرآن کریم عبدالله یزدان پناه و در رشته ۵ جز ابوذر عادلی مقام‌های اول را کسب کردند.

در رشته اذان رتبه اول آقای سید محمدامین بسیج، در رشته تحقیق وظیفه رضا آذرپرا نفر اول و در رشته ترتیل وظیفه آقایان علی محمد زاده و شاهین زارعی مقام اول و دوم را از آن خود کردند.

در بخش خواهران و در رشته قرائت تحقیق زهرا پوربهی، سیده کلثوم حسینی و زینب فتحی مقام اول تا سوم شدند، همچنین در رشته ترتیل آزاده خبازی مقام اول، عاطفه خوشابی مقام دوم و زینب پولادی مقام سوم همچنین در رشته حفظ ۳ جز از قرآن کریم فاطمه بهزادی و صدیقه فتحی مقام اول تا دوم شدند.
 


پایان خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها