سپاه امام صادق(ع) برگزار کرد:

مرحله نیمه نهایی مسابقات استانی قرآن کریم

مسابقات استانی قرآن کریم مرحله نیمه نهایی روز یکشنبه دهم شهریور ماه در نمازخانه معراج سپاه امام صادق علیه اسلام استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۹۶۹
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسابقات استانی قرآن کریم با حضور ۹۰ نفر از پایوران (برادر و خواهر) و وظیفه از تمامی رده‌های سپاه امام صادق علیه اسلام استان بوشهر در نمازخانه معراج برگزار شد؛ که به تفکیک خواهر و برادر و وظیفه به شرح زیر می‌باشد:

در رشته تحقیق نفر اول آقای رضا قائدی نفر دوم عبدالکریم ملک زاده نفر سوم محمد کرمی، در رشته ترتیل نفر اول جاوید کیانی پور و نفر دوم جواد حسن ابراهیمی، در رشته حفظ ۱۰ جز قرآن کریم عبدالله یزدان پناه و در رشته ۵ جز ابوذر عادلی مقام‌های اول را کسب کردند.

در رشته اذان رتبه اول آقای سید محمدامین بسیج، در رشته تحقیق وظیفه رضا آذرپرا نفر اول و در رشته ترتیل وظیفه آقایان علی محمد زاده و شاهین زارعی مقام اول و دوم را از آن خود کردند.

در بخش خواهران و در رشته قرائت تحقیق زهرا پوربهی، سیده کلثوم حسینی و زینب فتحی مقام اول تا سوم شدند، همچنین در رشته ترتیل آزاده خبازی مقام اول، عاطفه خوشابی مقام دوم و زینب پولادی مقام سوم همچنین در رشته حفظ ۳ جز از قرآن کریم فاطمه بهزادی و صدیقه فتحی مقام اول تا دوم شدند.
 


پایان خبر/
ارسال نظرات