خبرهای داغ:
مسئول اجتماعی حوزه حضرت مریم(س) همدان خبر داد
مسئول اجتماعی حوزه حضرت مریم(س) همدان از خدمات‌رسانی و دلجویی بسیجیان حوزه حضرت مریم(س) همدان در خانه سالمندان «یاس سفید» خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۰۹۵۹
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

خدمات‌رسانی بسیجیان حوزه حضرت مریم(س) همدان در خانه سالمندان «یاس سفید»به گزارش سرویس فرهنگیان خبرگزاری بسیج از همدان فریبا نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت:بسیجیان حوزه حضرت مریم(س) همدان با حضور در خانه سالمندان «یاس سفید» ضمن دلجویی از سالمندان اقدام به خدمات‌رسانی کردند.

وی افزود: این برنامه با حضور بسیجیان حوزه حضرت مریم(س) همدان و با همکاری آموزشگاه‌های آزاد برهان و ستاره روز برگزار شد.

مسئول اجتماعی حوزه حضرت مریم(س) همدان با بیان اینکه این برنامه به منظور کمک با هدف دلجويی و ترويج كار خير در كنار حمايت از سالمندان صورت گرفت، ابراز داشت: اميد است اين خدمات‌رسانی با حمايت‌های بيشتر برگزار شود.

وی ادامه داد: سالمندان نيازمند محبت و توجه عاطفي هستند و بايد از تجربيات اين قشر استفاده شود و به منظور خدمات‌رسانی بهتر به سالمندان و جلوگيري از انزواي اين قشر اقدام‌های موثری انجام شود.

نظری با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند «برکت با بزرگان شماست»، خاطرنشان کرد: اگر باورهای دینی را در جامعه، به ویژه در كودكان و قشر جوان تقویت كنیم تكریم سالمندان به عنوان یك تكلیف شرعی و انسانی نیز تقویت می‌شود.

 

ارسال نظرات