خبرهای داغ:
با حضور نماینده فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
سرکشی از خانواده شهدای مدافع حرم استان سمنان توسط سردار علی میرزاپور از فرماندهان قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) به عنوان نماینده فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۹۵۲
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار علی میرزاپور از فرماندهان قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) به عنوان نماینده فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر 2 روزه ی خود در استان سمنان از همه خانواده های شهدای مدافع حرم استان سمنان دلجویی و سرکشی نمود و در دیدار با خانواده های شهیدان حمزه و طحان با بیان اینکه در جنگ جهان علیه اسلام و انقلاب خون پاک شهدای مدافع حرم بسیار موثر واقع شد و برکت این خون و شهیدان قطعا کمتر از شهدای دفاع مقدس نیست گفت : خطوط مقدم جبهه را در مرزهای اصلی ترین دشمنانمان مستقر کردیم و با اقتدار از این نظام دفاع خواهیم کرد.
او افزود : این نظام اسلامی و انقلاب خون های بسیاری برای بقای خود داده است و آرامش، امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی حاصل خون پر برکت شهدای ما است.
سردار میرزاپور تصریح کرد : ما به عنوان سربازان جا مانده از غافله شهادت به خانواده شهدا و شهیدان شما غبطه می خوریم و امیدواریم بتوانیم همچو این بزرگواران سربازان خاصه ولایت باشیم.
گفتنی است، در پایان خانواده شهدا ضمن بیان مسائل و دغدغه های خود با سردار نهایتا درخواست دیدار با رهبری و سفر به مناطق زیارتی را خواستار بودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها