یادوراه شهدای آبروی محله در وردنجان

یادواره شهدای آبروی محله به پاس یاد و خاطره شهدای مسجد المهدی در خیمه گاه حسینی شهر وردنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۹۵۱
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ماه محرم یادواره شهدای آبروی محله مسجد المهدی در خیمه گاه حسینی شهر وردنجان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عقیلی در این یادواره اظهار داشت: ما هر چه داریم به بركت خون شهدا و جانبازان و ایثارگران است كه در طول هشت سال دفاع مقدس از همه چیز خود مایه گذاشتند و در برابر جهانیان ایستادند و درس شجاعت و مقاومت به تمام آزادگان جهان آموختند.

وی ادامه داد: اگر افرادی در این نظام پست و مقام گرفته اند و به جایی رسیده اند باید قدر این مسئولیت را بدانند و تا می توانند به مردم خدمت كنند چرا كه اگر آن روز شهدا مقاومت نمی كردند استكبار به دنبال این بود كه انقلاب نوپای اسلامی را از بین ببرد ولی به لطف خدا و ایثار شهدا به این هدف شوم دست پیدا نكرد.

امام جمعه سامان افزود: شهدا با الگوگیری از واقعه عاشورا و قیام آقا اباعبدالله الحسین حماسه های 8 سال دفاع مقدس را آفریدند و با دست خالی و با كمترین امكانات مقابل رژیم تا بن دندان مسلح بعثی كه توسط اكثر كشورهای دنیا حمایت می شد ایستادگی كردند.

حجت الاسلام و المسلمین عقیلی تاكید كرد: همانطور كه قیام امام حسین علیه السلام باعث شد كه اسلام جان دوباره ای بگیرد و ستونهای كاخ ظلم و فساد به لرزه بیافتد، هشت سال دفاع مقدس نیز كشور را بیمه كرد و به انقلاب نوپای اسلامی حیاتی دیگر بخشید و ارزشهای اسلامی را زنده كرد.

كارشناس مسائل مذهبی گفت: ما باید سعی كنیم در راستای همان ارزشهایی كه امام حسین علیه السلام و یاران با وفایش برای احیای آنها به شهادت رسیدند حركت كنیم همانگونه كه شهدا پا در این راه گذاشتند و همیشه حواسشان به نماز اول وقت بود زیرا نماز را سرچشمه تمام خوبیها می دانستند و همین توجه به نماز بود كه در مواقع حساس رزمندگان را یاری می داد و باعث پیروزی آنها می شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار