اجرای کلاس‌ها و کارگاه‌های تخصصی برای خانواده کارکنان سپاه شاهرود

مسئول فرهنگی خانواده سپاه ناحیه شاهرود از اجرای برنامه‌های متنوع برای خانواده‌های کارکنان این نهاد انقلابی در طول سال خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۰۹۴۹
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹
اجرای کلاس‌ها و کارگاه‌های تخصصی برای خانواده کارکنان سپاه شاهرودفریبا ابوحمزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف در راستای ارتقا سطح تربیت و فرهنگی و بصیرتی و مهارتی کارکنان سپاه ناحیه شاهرود در طول سال اظهار کرد: با برنامه ریزی انجام شده برنامه‌های متنوع در قالب کلاس ها، مراسمات، نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی برای خانواده کارکنان سپاه برنامه ریزی و اجرایی شده و می‌شود.
وی افزود: برگزاری آموزش قرآن کریم شامل روخوانی و روانخوانی و تجوید و حفظ مخصوص همسران و فرزندان، آموزش غیرحضوری قرآن کریم همسران و فرزندان، برگزاری نشست‌های امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری مراسمات به مناسبت‌های مختلف از جمله ماه محرم، هفته دفاع مقدس، هفته بسیج و ولادت و شهادت ائمه و مناسبت‌های مختلف اجرا می‌شود.
مسئول فرهنگی خانواده سپاه ناحیه شاهرود خاطر نشان کرد: ایجاد شبکه فرهنگی طرح حضرت زینب (س) با تشکیل هیئت در فضای مجازی و ایجاد اتاق فکر با حضور بانوان نخبه و برتر در راستای اجرای بهتر فعالیت‌ها برای خانواده کارکنان از دیگر برنامه‌های این مرکز می‌باشد.
وی با اشاره به برگزای کارگاه‌های مهارت‌های زندگی، تربیت فرزند، همسرداری و مدیریت استرس افزود: آموزش شنا و تیراندازی و دارت و والیبال و توسعه و تقویت روانشناختی خانواده با استفاده از مشاورزین مجرب و کارآزمئده و برگزاری پیاده روی‌های خانوادگی از دیگر فعالیت‌ها برای خانواده کارکنان سپاه شاهرود است.
ابوحمزه با تاکید بر تقویت بنیه علمب فرزندان و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای همسران و برگزاری طرح اوقات فراغت فرزندان گفت: برگزاری مسابقه حفظ قرآن کریم برای فرزندان زیر ۱۴ سال و تشکیل هیئت اندیشه ورز و برگزاری مسابقات غیرحضوری مفاهیم قرآن کریم و نشست‌های بصیرتی و مناسبتی از دیگر فعالیت‌ها در راستای خدمت به خانواده کارکنان سپاه می‌باشد.
مسئول فرهنگی خانواده سپاه ناحیه شاهرود با تاکید بر توجه به بنیان خانواده به عنوان یکی از اصول مهم در تقویت جامعه بر اجرای این برنامه‌ها بصورت هدفمند و اثرگذار تصریح کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار