خبرهای داغ:
مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین
کاکاوند گفت: کشاورزان استان قزوین برای دومین سال متوالی در بین کشاورزان سراسر کشور خوش درخشیدند.
کد خبر: ۹۱۷۰۹۴۵
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸

کیانوش کاکاوند در گفتگو با خبرنگار بسیج از قزوین بیان کرد: قزوین در هفتمین گردهمایی سراسری کشت محصولات زراعی که با حضور وزیر جهاد کشاورزی، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، معاونین و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی، مدیران استانی و شهرستانی و کشاورزان نمونه برگزارشد، برای دومین سال متوالی توانست در جایگاه برتر کشت محصولات قرار گیرد.

وی گفت: سه تن از کشاورزان پیشرو استان قزوین با کسب عناوین برتر در بین ۷۵ تن از کشاورزان منتخب سراسر کشور موفق به کسب عناوین برتر شدند.

مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان قزوین اظهار کرد: در این گردهمایی لوح تقدیر وزیر جهاد کشاورزی به اقای امیر طاهرخانی برای اهتمام و توجه این کشاورز به تولیدسبزی و صیفی اهدا شد.

کاکاوند عنوان کرد: همچنین مجید قنبری در زمینه کشاورزی حفاظتی و حسن اکبری در زمینه محصولات اساسی و حبوبات و غلات حایز رتبه برتر شدند.

وی افزود: در این گردهمایی از مجید اسماعیلی معاون بهبود تولیدات گیاهی به لحاظ اهتمام و تلاش مضاعف این سازمان در تولید محصول گندم باکیفیت، تثبیت تولید غلات، راندمان تولید، بهبود کیفیت تولید غلات استان، اجرای طرح های پایلوت در زمینه ارقام مناسب غلات در استان برای دومین سال متوالی و تداوم و ثبات بخش کشاورزی تجلیل شد.

 

1010/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها