فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه :

محرم ماه اندیشیدن و بصیرت است تا از ولایت دور نمانیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در همایش هیئت های مذهبی و مداحان شهرستان ساوه گفت: اگر انتخاب ما تراز انقلاب نباشد مدیریت لایق اسلامی نخواهیم داشت و ضعف مدیریتی ادامه می یابد .
کد خبر: ۹۱۷۰۹۳۵
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه،سرهنگ دوم پاسدار حجت اله دستجانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در همایش هیئت های مذهبی و مداحان شهرستان ساوه گفت: عدم بصیرت موجب به شهادت رساندن فرزند رسول الله(ص) توسط مدعیان اسلام شد پس محرم ماه اندیشیدن و بصیرت است تا از ولایت دور نمانیم.

وی افزود: هیئات مذهبی دانشگاهی با الگوهایی برای همه رده های سنی پیر و جوان است ، در واقع حیات اسلام به محرم است.

سرهنگ دستجانی بیان کرد: موفق ترین کار تشکیلاتی در همین هیئات مذهبی انجام می شود که همه از کفشدار تا سخنران وظایف خود را می دانند پس باید از این الگوی موفق استفاده کرد.

وی ادامه داد: نباید با لعن و نفرین خلفا، موجب تفرقه و آب انداختن به آسیاب دشمنانی مانند شیعه انگلیسی شد که دنبال تفرقه افکنی و تضعیف نظام است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه اظهار کرد:عاشورا حلقه وصل غدیر به ظهور است باید با همین مراسمات، مقدمات تربیت و ظهور را آماده کرد فعالیت فقط در ۱۰ روز محرم کافی نیست این تجربه موفق کار تشکیلاتی و تربیتی باید در طول سال ادامه یابد و جامعه اسلامی تربیت شود.

وی ادامه داد: پس از شوری که در دهه محرم برای جوانان ایجاد می کنیم نباید رهایش کنیم  در طول سال شعور را هم بدهیم و در مسجد مسئولیت بدهیم تا رشد کنند.

سرهنگ دستجانی تاکید کرد: عزاداری فقط گریه نیست بلکه به شعور و درک حضور امام زمان (عج) است ، مساجد سنگر اصلی اسلام است طوری که مسجد کوفه مقر اصلی حکومت حضرت مهدی (عج) خواهد بود.

وی افزود: دلها در محرم آماده است این ماه ، بهار عاطفه است نباید با لطمه به بدن موجب وهن شد ، عزاداری که ولایت پذیر نباشد حسینی نیست، دنیا آمادگی ظهور را دارد در صورتی که خودمان را آماده کنیم برای آزادسازی بیت المقدس ها.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت:اگر بصیرت نباشد شمر جانباز جنگ صفین می شویم اگر انتخاب ما تراز انقلاب نباشد مدیریت لایق اسلامی نخواهیم داشت و ضعف مدیریتی ادامه می یابد .

وی ادامه داد: کاندیداها را در هیئات مذهبی تبلیغ نکنید تا فردا پس از رسوایی موجب بدبینی مردم شود ، کاندیداها در این ایام حسینی می شوند ولی باید در عمل حسینی باشند، مراقب باشید به دنبال بصیرت بخشی به جای تبلیغ باشید.

 

 
ارسال نظرات