اردوهای طرح هجرت دانش آموزان در زمینه های زیبا سازی و رنگ آمیزی دو مدرسه پروین اعتصامی و بهشت آیین شهر فارسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۹۲۹
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حوزه دانش آموزی فاطمیه سپاه فارسان اردوهای طرح هجرت دانش آموزی را با موضوع زیبا سازی و رنگ آمیزی دو مدرسه پروین اعتصامی و بهشت آیین شهر فارسان برگزار کرد.

 فرمانده حوزه دانش آموزی فاطمیه در این خصوص گفت: طرح شهید بهنام محمدی در اصل شروع کار برای پیوند بین دانش آموزان با مدارس است، اما در ایام تابستان که مدارس تعطیل هستند ما تلاش کردیم تا نگذاریم این ارتباط قطع شود و یکی از راهکارها اردوهای طرح هجرت دانش آموزی است.

وی افزود: دو اردوی طرح هجرت دانش آموزی با هدف زیباسازی و رنگ آمیزی انقلابی در دو مدرسه دخترانه مطرح شهرستان یعنی مدارس بهشت آیین و پروین اعتصامی برگزار شد. این اردوها از شور و نشاط خاصی برخوردار است که همین شور و نشاط باعث جذابیت و تمایل دانش آموزان به این اردوها شده است. به علاوه اینکه دانش آموزان مهارت رنگ آمیزی را با کار عملی بدست می آورند.

وی در پایان گفت: دانش آموزان شرکت کننده در طرح شهید بهنام محمدی، با حضور در جلسات بصیرتی در سطح پایگاه های شهرستان و همچنین شرکت در برنامه های فرهنگی پایگاه ها به سمت مساجد جذب شده و یک پیوند مناسب با مدارس برقرار کرده اند. این طرح در صورتی که ادامه دار باشد می تواند بسیار کارساز و تاثیر گذار باشد و به رشد فرهنگی جوانان انقلابی کمک کند.

 

ارسال نظرات