خبرهای داغ:
مسئول دبیرخانه جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده در گفتگو با بسیج:
مسئول دبیرخانه جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده درباره برگزاری جشنواره سراسری فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه فرزندان پسر پاسداران انقلاب اسلامی در تبریز، اظهار داشت: در این مسابقات سپاه عاشورا میزبان نزدیک به دو هزار نفر از فرزندان پسر پاسداران بود.
کد خبر: ۹۱۷۰۹۱۶
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

به گزارش سرویس بسیج ورزشی خبرگزاری بسیج از تبریز، مجید غفوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، افزود: خوشبختانه از لحاظ کمی و کیفی به اذعان برگزار کنندگان و شرکت کنندگان، این دوره از مسابقات پیشرفت خوبی نسبت به دوره‌های قبلی داشت. حتی در بعضی رشته‌ها، ناظران فدراسیون‌های ورزشی برخی از شرکت کنندگان را به تمرینات تیم ملی دعوت کردند که این نشان از سطح بالای بازی‌ها دارد.
وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی انجام شده در جریان مسابقات، خاطرنشان کرد: تشکیل جلسات ابتدایی برای ایجاد ارتش فضای مجازی، تبریز گردی، دیدار چهره به چهره با روحانیون و معرفی مشاهیر و مکان‌های گردشگری آذربایجان شرقی از جمله برنامه‌های فرهنگی بود که در جریان مسابقات برای شرکت کنندگان اجرا شد.
غفوری در ادامه خواستار حمایت از فرزندان پسر کارکنان سپاه عاشورا شد و عنوان کرد: در دوره گذشته، فرزندان دختر سپاه عاشورا موفق شدند به مقام دوم کشوری دست پیدا کنند. از فرزندان دختر حمایت خوبی انجام شد و ان شاءالله که در بحث پسران هم بتوانیم شاهد حمایت‌های خوبی باشیم تا سال آینده آن ها هم روی سکو بروند.

ارسال نظرات