امام جمعه سوادکوه شمالی گفت:رمز ماندگاری و پیروزی ملت ایران در مقابل استکبار و ایادی دشمن، درسی است که از مکتب امام حسین (ع) گرفته ایم.
کد خبر: ۹۱۷۰۸۶۷
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مراسم سوگواری دهه اول سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با حضور پایوران ، سربازان و مسئولین شهرستانی به همت فرهنگی تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سوادکوه شمالی برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی امام جمعه شهرستان  ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام ماه محرم ،حضور گسترده مردم در مجالس سوگواری سید الشهدا(ع) را ناشی از عشق و ارادت مردم و شیعیان به اهل بیت پیامبر (ص)دانست و گفت: رمز ماندگاری و پیروزی ملت ایران در مقابل استکبار و ایادی دشمن درسی است که از مکتب امام حسین (ع) گرفته ایم و تا زمانی که به این ریسمان مستحکم چنگ زده باشیم هیچ وقت راه را گم نخواهیم نمود.

وی با اشاره به بیانات امام راحل، مردم عصر حاضر را از مردم صدر اسلام و مردم حجاز بالاتر و والاتر برشمرد و اظهار کرد: مردم ما در همه عرصه ها ثابت کردند که همچنان در صحنه آماده و مقاوم هستند که نمونه آن همین حضور پرشور مردم در عزاداری های محرم و صفر است، لذا شایسته است که ما مسئولین با تمام کمال به این مردم خدمت کنیم و از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها