آموزش همراه با تکامل و مهارت آموزی با خلقت انسان ها اجین شده است

مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر گفت: آموزش همراه با تکامل و مهارت آموزی با خلقت انسان ها اجین شده است.
کد خبر: ۹۱۷۰۸۵۹
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ ضرغام جعفری در مراسم آموزش فرماندهان حوزه و پایگاه های کارمندی استان بوشهر در اردوگاه الغدیر خان زنیان استان فارس گفت: آموزش همراه با تکامل و مهارت آموزی با خلقت انسان ها اجین شده است.

وی افزود: در همین راستا افراد می توانند داشته ها و تجربیات خود را به دیگران منتقل نمایند و با توجه به اینکه رضایتمندی حداکثری مردم سرلوحه کار بسیج کارمندان قرار گرفته است لذا این امر مهم جز با دوره های آموزشی و استفاده از تجربیات اصحاب علم و دانش و تجربه میسر نمی شود.

سرهنگ ضرغام جعفری عنوان کرد: بسیج نشات گرفته از سیره امام خمینی (ره) می باشد که تمام افکار و اعمال و گفتار این امام عظیم الشان بر گرفته از آیات قران و سنت امامان معصوم است و تمام پیامبران از حضرت آدم تا خاتم و همچنین امامان معصوم بیشترین و بالاترین رسالتشان آموزش و توانمند نمودن مردم زمان خود بوده است.

مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه معصومین چراغ هدایت زندگی انسان ها هستند توضیح داد: با جست وجو در احادیث و روایت زندگی آن بزرگواران راه و رسم زندگی صحیح با موضع روشن و درست را می توان انتخاب کرد.

جعفری یاد آور شد: هدف پیامبران و امامان نیز در پرتو آموزش و ارشاد مردم و رضایتمندی آنها و نا امید کردن کفار زمان خودشان بوده همانگونه که بسیج نیز بر این اساس کسب رضایتمندی مردم و ناامید کردن دشمنان نظام اسلامی و انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده و تاکنون موفق هم بوده است.
 
 

پایان خبر/
ارسال نظرات