خبرهای داغ:
جلسه سواد رسانه و فضای مجازی با حضور مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه باغملک و فرماندهان پایگاه های حوزه مقاومت مالک اشتر بخش صیدون و جمعی از بسیجیان این حوزه در محل حوزه مقاومت مالک اشتر برگزار گردید.
کد خبر: ۹۱۷۰۸۴۷
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، جلسه سواد رسانه و فضای مجازی با حضور عزیز الله غفاری مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه باغملک پیرامون مسائل و مشکلات فضای مجازی ، روش های صحیح استفاده از این فناوری و فرصت ها و تهدید های فضای مجازی در محل حوزه مقاومت مالک اشتر بخش صیدون برگزار گردید.

در این جلسه که با حضور جمعی از بسیجیان و فرماندهان این حوزه برگزار شد بر تاثیر فناوری های نوین در اقشار گوناگون بخصوص نوجوانان و جوانان بحث و گفتگو گردید.

غفاری گفت : اگرچه تکنولوژی های جدید ارتباطی باعث رفاه و پیشرفت در امور روزمره گردیده است اما نباید از آسیب های آن نیز غافل بود.

وی افزود : در تجربه های چند ساله اخیر برخی آسیب ها و پیامد های منفی این فضا به وضوح قابل مشاهده است به گونه ای که باعث تسهیل انجام برخی اعمال مجرمانه و خلاف قانون گردیده است

وی در پایان به گسترش رسانه ها به خصوص کانال های فارسی زبان ماهواره ای از جمله بی بی سی اشاره کرد و تاکید کرد : که اساس این کانال ها تزلزل و فروپاشی بنیان خانواده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها