خبرهای داغ:

۴۵۲ پروژه عمرانی و ۱۵۰ جهیزیه اهدائی مقام معظم رهبری به ۷ زوج جوان آبادانی

طرح عمرانی و هزاران برنامه فرهنگی اجتماعی و توزیع ۱۵۰ جهیزیه به زوج های جوان خوزستانی با حضور فرمانده قرارگاه کربلا سپاه پاسداران برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۸۴۲
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آبادان، با همکاری قرارگاه منطقه ای کربلا ، سپاه آبادان و ادارات ، مراسم و جشن اهداء ۱۵۰ جهیزیه و ۴۵۰ پروژه عمرانی با حضور سردار خادم الشهداء فرمانده قرارگاه کربلا و سرهنگ احمدی فرماندهی سپاه آبادان در سالن همایش های دانشکده نفت آبادان برگزار گردید

وی افزود: اراده نیروهای سپاه و بسیج برای محرومیت زدایی در روستا و حاشیه های شهرهای آبادان،خرمشهر و شادگان جدی است، علاوه بر تامین امنیت پایدار به دنبال اشتغال پایدار در این مناطق و البته در جای جایِ ایران اسلامی هستیم.
سردار خادم السید الشهدا افزود: تا کنون در شهرستان های آبادان و خرمشهر حدود ۸۵۰ نهر به مسافت تقریبی ۹۰۰کیلومتر را لایروبی کرده ایم تا بستر مناسب برای احیای زمین های کشاورزی و رونق تولید فرآهم شود.
وی تصریح کرد: قرارگاه کربلا تا کنون ۴۰۰ منزل مسکونی احداث و به همین تعداد،خانه های فرسوده و غیرقابل سکونت را ترمیمم و تعمیر کرده است،این روند همچنان ادامه دارد.
وی افزود: تعداد قابل توجهی دام برای اهالی مناطق محروم در نظر گرفته شده تا به یاری پروردگار و حمایت سایر دستگاه های اجرایی در منطقه به زودی شاهد رونق تولید در این زمینه نیز باشیم.
ایشان در ادامه با اشاره به موضوع ارتباط میان زن و مرد گفتند: ایجاد مودت و دوستی بین زن و شوهر نشانه ایی از نشانه های خداوند است و این ارتباط باعث ایجاد آرامش ذهنی برای آنها خواهد بود.
وی در پایان با تأکید بر فرزند آوری ، برای حفظ آسایش و آرامش میان زوج های جوان آرزوی توفیق و سربلندی برای آن ها کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها