آیین افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی در سرخه با حضور استاندار برگزار شد
کد خبر: ۹۱۷۰۸۰۴
|
۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، علی مویدی زاده در آیین افتتاح همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی با اشاره به اینکه در ارتباط با پروژه‌های اقتصادی که در دولت تدبیر وامید به بهره برداری می‌رسد مجموعا ۶۲ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان می‌باشد گفت: ۶۰ پروژه عمرانی است که توسط ۱۷ دستگاه اجرایی شهرستان به بهره برداری رسیده و دو پروژه اقتصادی ایجاد کارخانه کود آلی و دیگری شرکت آسیا لنت می‌باشد
وی افزود: درتعداد پروژه‌ها ۸۱ درصد افزایش و از نظر ریالی ۵۳۲ درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته ایم و با پیگیری‌های خوبی که استاندار و مرکز استان داشته اند پروژه‌ها به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین دو پروژه در تیر ماه با حضور معاون عمرانی استاندار و نماینده به بهره‌برداری رسید پروژه تلفن ایج که ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شد و دیگری دامپروری بود. از دیگر طرح‌ها ۵۰ هزار مترمربع سهمیه سرخه در گسترش گلخانه بوده که ۴۰ هزار متر افتتاح شده است.
فرماندار اظهار کرد: مرکز پرورش شترمرغ با استعداد ۸۰۰۰ و ۴۰۰۰ راس در شهرستان سرخه در حال احداث است که قرار است با توسعه شهرک صنعتی، شهرستان به درجات بهتری برسد و آنچه شایسته مردم است محقق شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها