خبرهای داغ:
استاندار سمنان تاکید کرد:

دغدغه عمران، توسعه و پیشرفت امور در شاهرود/ بهترین گزینه برای هدایت فرمانداری ویژه شاهرود

استاندار سمنان گفت: بنده به شخصه دغدغه عمران و توسعه شهرستان و پیشرفت امور در شاهرود را دارم و تلاش خواهیم کرد بهترین گزینه را برای هدایت فرمانداری ویژه شاهرود انتخاب کنیم.
کد خبر: ۹۱۷۰۷۰۹
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علیرضا آشناگر، در دیدار با جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود با اشاره به اینکه شاهرود شهری پویا و سرزنده است که زمینه توسعه و پیشرفت را دارا می‌باشد افزود: در ایام هفته دولت سال جاری در شهرستان شاهرود حضور پیدا کردیم، باغ ایرانی یکی از طرح شهرداری که به بهره برداری رسید، پروژه بسیار عالی و مطلوبی بود.
وی خاطر نشان کرد: جمعیت فراوانی از این مسیر به سمت مشهد مقدس در حال عبور هستند که در شاهرود استقرار و سکونت پیدا می‌کنند و به واسطه خوش آب و هوا بودن شهر شاهرود، می‌تواند خاطرات خوشی را برای هموطنان ایجاد کند.
استاندار سمنان تصریح کرد: باید به سمتی گام بردارید که جاذبه‌های زندگی شهری را برای همشهریان و هموطنان عبوری از شهر ایجاد کنید که ساماندهی ورودی و خروجی در این مهم بسیار موثر است.
وی با بیان اینکه کار شهرداری به دلیل تامین منابع مالی توسط مجموعه و همچنین مدیریت مصارف، یکی از کار‌های بسیار سخت است گفت: برای توسعه و پیشرفت در مدیریت امور شهری و حل بسیاری از موانع و مشکلات موجود، باید به دنبال ایجاد منابع درآمدی جدید و پویا باشید و در این مسیر از تحمیل هزینه‌های جدید بر شهروندان به شدت پرهیز کنید.
آشناگر با تاکید بر اینکه کاهش مصارف و هزینه‌های مدیریت امور شهری را در دستور کار قرار دهید افزود: تمامی مردم استان برای ما عزیز هستند و مباحث مطرح شده توسط اعضای شورای اسلامی شهر شاهرود بررسی و در حد توان مساعدت خواهد شد.
وی ادامه داد: تغییر کاربری باغات و فضای سبز یکی از خطوط قرمز ما است و به هیچ عنوان به این مهم مجوز نخواهیم داد، چرا که فضای سبز و باغات، ریه‌های شهری ما هستند.
استاندار سمنان اضافه کرد: یکی از مباحث و وظایف مهم شهرداری ها، مسائل اجتماعی و پرداختن به این‌مسائل بوده و نیاز است تا شورای شهر و شهرداری شاهرود نیز به صورت جدی وارد این مباحث شوند.
وی گفت: فرماندار ویژه شاهرود در صورتی می‌تواند موفق باشد که تجربه، تعهد، تخصص و توانایی‌های لازم را داشته باشد، اگر این نیروی با تجربه کار آمد معرفی و یا شناسایی شود، در شرایط مساوی، اولویت با نیروی بومی خواهد بود.
آشناگر تاکید کرد: بنده به شخصه دغدغه عمران و توسعه شهرستان و پیشرفت امور در شاهرود و همچنین برگزاری پرشور و سالم انتخابات را داشته و تلاش خواهیم کرد بهترین گزینه را برای هدایت فرمانداری ویژه شاهرود انتخاب کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها