خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه در پیامی از اعضای گروه های جهادی که سال ۱۳۹۸ در سطح شهرستان زیرکوه خدمت رسانی داشته اند تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۱۷۰۶۷۷
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، سرگرد ابراهیم کریمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه در پیامی از اعضای گروه های جهادی که سال ۱۳۹۸ در سطح شهرستان زیرکوه خدمت رسانی داشته اند تقدیر و تشکر کرد.

در متن این پیام آمده است:

برخود لازم می‌دانم به نیابت از مردم ولایت مدار، بسیجیان جان بر کف و عشایر غیور مرزنشین شهرستان از حضور گرم ، صمیمی و موثر گروههای جهادی سطح شهرستان (گروه جهادی دانش آموزی و محلات) و گروههای جهادی میهمان(گروههای جهادی مخلصین، برنایان، گروه پزشکی رضوان و گروه جهادی سیدالشهدا(ع)) که در سطح شهرستان و روستای مرزی ۲۴ ساعته مشغول خدمت رسانی در عرصه های پزشکی، فرهنگی، آموزشی و عمرانی بوده اند نهایت تقدیر و تشکر خود را ابراز نمایم.

از حضور و همراهی حجت الاسلام مرتضایی نیا امام جمعه محترم شهرستان، جناب آقای عربشاهی فرماندار محترم شهرستان و کلیه مسئولین ادارات و نهادهایی که در اجرای هر چه بهتر این برنامه ها حمایت و همراهی داشته اند، تقدیر و تشکر می نمایم.

امید است، اجرای این برنامه ها مورد رضایت حضرت ولیعصر (عج) و نائب بر حقشان  مقام معظم رهبری (مدظله العالی) قرار گیرد.

در پایان برای کلیه اعضاء گروههای جهادی آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها