خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی پزشکی رضوان:

تربیت شبکه انسانی ولایتمدار و جهادی هدف گروه جهادی رضوان

مسئول گروه جهادی پزشکی رضوان گفت: گروهی از طلاب و دانشجویان با هدف تربیت شبکه ای نیروی انسانی ولایت مدار و جهادی با رویکرد خدمت به مستضعفین راه اندازی شده است.
کد خبر: ۹۱۷۰۶۷۲
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰

سید حسین جعفری، مسئول گروه جهادی پزشکی رضوان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، اظهار داشت: مؤسسه جهادی رضوان سال 1386 در تهران با مدیریت آقای صابر زنده دل و توسط مؤسسه مردم نهاد در وزارت کشور ثبت شده است و گروهی از طلاب و دانشجویان با هدف تربیت شبکه ای نیروی انسانی ولایت مدار و جهادی با رویکرد خدمت به مستضعفین راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: از عمده فعالیت های این گروه جهادی در سالیان اخیر خدمت رسانی به مردم خراسان جنوبی در شهرستان نهبندان بخش میقان و شاهکوه و همچنین روستاهای مرزی نهبندان است.

جعفری در رابطه با افراد حاضر در گروه جهادی پزشکی رضوان، عنوان کرد: در این گروه که از تاریخ ۲شهریور در شهرستان زیرکوه روستای مرزی همت آباد مستقر شدند، یک تیم کامل دندانپزشکی به تعداد ۱۳نفر دارای تخصص های جرم گیری، کشیدن، عصب کشی و ترمیم دندان و ۹نفر دیگر شامل پزشک عمومی، فیزیوتراپ، تغذیه، تیم مامایی و روان شناس برای خدمت به اقشار ضعیف جامعه در این خطه از خاک کشور عزیزمان حضور دارند.

مسئول گروه جهادی پزشکی رضوان در ادامه افزود: از نظر مالی تحت حمایت نهاد و سازمان خاصی نیستیم ولی در راه اندازی گروههای جهادی از طرف بسیج سازندگی سپاه مورد حمایت قرار می گیریم.

جعفری درپایان بیان کرد: خدمت رسانی این پزشکان در تاریخ ۷شهریور به پایان رسید و ما به دنبال شناسایی منطقه ی جدیدی در خراسان جنوبی هستیم که در آینده برای خدمت رسانی اعزام شویم.

وی با بیان اینکه موسسه ی جهادی پزشکی رضوان در هر سال ۲ بار گروه جهادی به مناطق محروم اعزام می کند ادامه‌ داد: یک گروه در ایام عید شامل ۱۵۰نفر از طلاب و دانشجویان در زمینه های فرهنگی  آموزشی، اشتغالزایی، سازندگی  و یک گروه در تابستان راه اندازی می گردد شامل ۳۵ نفر پزشک که در عرصه های پزشکی و فرهنگی خدمت رسانی می کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها