شهردار منطقه هشت تبریز ضمن ارزشمند خواندن طرح باز آفرینی میدان شهید بهشتی، بر لزوم حل مشکلات موجود میدان و رفع خطر سنگهای تخریب شده با مشارکت ارگان های دخیل در پروژه تاکید کرده و خواستار مشارکت سازمان مسکن و شهرسازی و سازمان مترو با شهرداری منطقه ۸ جهت ساماندهی و تکمیل میدان شهید بهشتی شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۶۶۱
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ولی عبداللهی در جلسه مشترک با مسئولان اداره کل شهرسازی استان اظهار داشت: با وجود اینکه تکمیل و ساماندهی میدان شهید بهشتی هیچ گونه منفعت مالی برای این منطقه ندارد و منطقه ۸ هزینه های کلانی در راستای ساماندهی و باز آفرینی شهری در این منطقه متقبل شده است، ولی این اقدام را جهت پاکسازی چهره بافت مرکزی شهر انجام می دهد.

وی در خصوص مرمت و اصلاح سنگفرش و سنگهای دیواره های مجاور این میدان اعلام داشت: طبق برآورد معاونت فنی و عمرانی منطقه ۸، هزینه های کلانی برای مرمت و پایدار سازی سنگفرش ها و سنگهای محدوده میدان برآورد شده که باید به صورت مشارکتی اجرایی شود تا از تخریب بیشتر سنگفرش های میدان جلوگیری به عمل آید.

عبدالهی با اشاره به اراضی محدوده مسجد کبود و لزوم باز آفرینی شهری در این منطقه، خواستار اجرایی شدن وعده معاون وزیر راه و شهرسازی مبنی بر در اختیار قرار دادن اراضی بلاتکلیف محدوده مسجد کبود جهت ایجاد فضاهای شهری و گردشگری توسط شهرداری شد.

ارسال نظرات