پیام تسلیت سردار رجبی در پی فرا رسیدن سالگرد شهادت شهید محمود کاوه

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان طی پیامی فرا رسیدن سالگرد عروج آسمانی شهید محمود کاوه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۱۷۰۶۴۳
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  محمد حسین رجبی فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان، طی پیامی فرا رسیدن سالگرد شهادت شهید محمود کاوه را تسلیت گفت.


متن پیام به شرح ذیل است.

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یادآوری حوادث و حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس و بازخوانی رخداد‌ها و وقایع آن به ویژه شهادت بزرگ مردانی که در قامت مجاهدان فی سبیل الله با ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی توانستند استقلال و تمامیت ارضی کشور و انقلاب و نظام عزیز اسلامی را در طوفان توطئه‌ها و هجمه‌های اردوگاه دشمن حفظ کنند، از ضرورت‌های هر مقطع از تاریخ این سرزمین به شمار می‌رود.. نام، یاد خاطره و آرمان‌های بلند شهدای دفاع مقدس از جمله شهید محمود کاوه، امروز در سنگر‌های رزمندگان اسلام در جای جای میهن اسلامی و بلکه در جبهه مقاومت ضد استکبار و صهیونیسم بین الملل زنده است و تحت رهنمود‌های فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) ایفاگر نقش‌های سرنوشت ساز و تعیین کننده است.



اینجانب سالیاد شهادت این شهید مجاهد و پاکباز را به خانواده شهدا و مخصوصا خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و برای آن شهید والام مقام علو درجات استدعا دارم.

سرتیپ دوم پاسدارمحمد حسین رجبی

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان

بر اساس این گزارش، شهید کاوه یکی از جوانترین فرماندهانی است که هدایت جنگ ایران و عراق را به عهده گرفتند. روزی که جنگ آغاز شد او یک جوان ۱۹ ساله بود، اما ۳ سال بعد فرماندهی تیپ ویژه شهدا را بر عهده گرفت. تیپی که از کلیدی‌ترین یگان‌های سپاه بود. موفقیت‌ها و انجام عملیات خارق‌العاده توسط این تیپ با فرماندهی کاوه باعث شد که به لشکر ویژه ارتقاء یابد.

شهید کاوه در ۱۰ شهریور ۱۳۶۵ در منطقه عمومی حاج عمران بر روی قله ۲۵۱۹ حاج‌عمران بر اثر اصابت ترکش خمپاره و درسن ۲۵ سالگی به شهادت رسید.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات