کارشناس مسائل دینی:

نبود بصیرت در فضای غبار آلود فتنه زمینه ساز حادثه کربلا شد

کارشناس مسایل دینی در نشست بصیرتی بسیجیان پایگاه ریحانه النبی شهر جونقان گفت: نبود بصیرت در فضای غبار آلود فتنه زمینه ساز حادثه کربلا شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۶۱۳
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ خانم حیدری استاد حوزه علمیه و کارشناس مسائل دینی در جمع بسیجیان پایگاه ریحانه النبی شهر جونقان گفت: خاصیت فتنه این است که حق و باطل را به هم شبیه می کند و در این شرایط باید بصیرت داشت، تا بتوان حق را از باطل تشخیص داد و اگر بصیرت کافی وجود نداشته باشد ممکن است امام زمان خودمان را با دست خود به قتلگاه بفرستیم.

وی افزود: به تأسی از آیات قرآن کریم باید گفت؛ در یک دل دو عشق جای نمی گیرد، پس حُبّ ولی و حُبّ دنیا در یک دل نمی گنجند؛ لذا باید مراقب باشیم که دل را محرم چه کسی می کنیم.

این استاد حوزه خاطرنشان کرد: متاسفانه امروزه دشمن به گونه ای برنامه ریزی کرده و در فضای مجازی و افکار عمومی کار می کند که از بی بصیرتی و ناآگاهی برخی افراد استفاده کرده و انگشت اتهام را به سمت ولی فقیه زمان نشانه می رود. امروزه دشمن یک جنگ تمام عیار اقتصادی را بر ضد مردم ایران به راه انداخته و به حق باید گفت که به لحاظ اقتصادی فشار زیادی به مردم ما وارد شده است؛ اما بسیاری از این فشارها ناشی از سوء مدیریت و عدم نظارت صحیح است.

خانم حیدری، گفت: انقلابی بودن و انقلابی ماندن و پایبندی به استقلال کشور نیز از مباحثی است که بسیجیان باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند. باید حادثه کربلا را ریشه یابی کنیم و بفهیمیم که چه شد که مردم ولی زمان خود را به قتلگاه کشاندند. امروزه باید از عاشورا درس گرفت.

وی تأکید کرد: نبود بصیرت در فضای غبار آلود فتنه زمینه ساز حادثه کربلا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار