اختتامیه دوره تربیت تعالی خانوادگی کارکنان سپاه استان

آئین اختتامیه دوره تربیت و تعالی خانوادگی کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری، در مجتمع فتح المبین شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۶۰۴
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ آئین اختتامیه دوره تربیت و تعالی خانوادگی کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با حضور مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان های چهارمحال و بختیاری و فارس در مجتمع آموزشی فرهنگی فتح المبین شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر در این مراسم با تقدیر از زحمات مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر شیراز که میزبان خانواده های کارکنان سپاه استان چهارمحال و بختیاری بودند گفت: وجود سومین حرم اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام کشور در شیراز و علمای بزرگ دینی از ظرفیت های عظیم این خطه از سرزمین میهن اسلامی است که تأثیر معنوی دوره های تربیت و تعالی را مضاعف می سازد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، افزود: بازدید از بناها و اماکن تاریخی ملی و مذهبی و نقاط دیدنی شهر شیراز و استان فارس بر جذابیت برگزاری دوره های خانوادگی می افزاید.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس نیز در این مراسم گفت: دوره های تربیت و تعالی خانوادگی و برنامه های عقیدتی در سپاه و بسیج ابتدای کار تقویت بنیه اعتقادی افراد محسوب می شود.

وی، افزود: برگزاری این جلسات یک نوع ایجاد آمادگی برای متربی است تا بیشتر به دنبال مسائل اعتقادی و معنوی برود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده ادامه داد: عوامل مختلفی در تقویت بنیه اعتقادی افراد دخالت دارد، که مسائل ذهنی و فکری، مشکلات مربوط به امور مادی و معیشتی، وضعیت فرهنگی محیط و ...  از جمله آنهاست و دشمنان نیز با فشار در این زمینه به دنبال اعوجاج و انحطاط در بنیان خانواده ها هستند.

این مقام مسئول، در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بصیرت و ولایت مداری همراه با ذکر مستمر خدا و نگاه به قدرت لایزال الهی با رویکرد استقلالی ضامن پیشرفت کشور و حرکت به سوی اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی زاده، افزود: بقای مقتدارنه و درخشش نظام مقدس جمهوری اسلامی با خودسازی و پایداری نیروهای انقلاب میسر می شود که یکی از شاخصه های شیعیان امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام نیز همین است که همواره بابصیرت و ولایتمدار باشند.

گفتنی است: مسئول تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام نیز در این مراسم گزارشی از روند برگزاری دوره های تربیت و تعالی کارکنان سپاه  استان چهارمحال و بختیاری در شهرهای شیراز، قم، مشهد مقدس و مرکز آموزش امامت سپاه استان، ویژه کارکنان پایور و خانواده های آنان ارائه کرد.

شایان ذکر است: تجلیل از برگزار کنندگان و مجریان این دوره آموزشی اعتقادی بصیرتی از دیگر بخش های این آئین اختتامیه بود.

ارسال نظرات