خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: عملیاتی کردن گام دوم انقلاب و ایجاد زمینه مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان برای آینده در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از اهداف برگزاری دوره یاوران ولایت است.
کد خبر: ۹۱۷۰۵۹۶
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

هدف از دوره یاوران ولایت عملیاتی کردن گام دوم انقلاب و ایجاد مسئولیت‌پذیری در دانش‌آموزان استبه گزارش سرویس بسیج دانش آموزی خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ محمدتقی امیدی ساکت در دوره یاوران ولایت سال 98 استان همدان که در اردوگاه فجر با حضور مسئولین معاونت‌ها و اقشار مختلف سپاه و مدیرکل آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار داشت: این دوره به منظور ایجاد انگیزه، تحرک، پویایی و نشاط در سطح مدارس و نهادینه کردن شاخص‌های تربیتی در بین دانش‌آموزان که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به آن اشاره شده است، برگزار می‌شود.

وی افزود: از دیگر اهداف برگزاری این دوره عملیاتی کردن گام دوم انقلاب و نیز ایجاد زمینه مسئولیت‌پذیری و پذیرش مسئولیت برای آینده در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه این دوره به مدت 5 شبانه روز برگزار می‌شود، گفت: این دوره با ظرفیت 100 نفر از خواهران برگزار می‌شود تا در ابتدای مهر ماه بتوانند در کنار مدیران مدارس به فعالیت‌های انقلابی بپردازند.

وی ابراز داشت: دانش‌آموزان در کنار امور درسی به کار انقلابی می‌پردازند تا نسل جوان انقلابی به بار بیاید و برای آینده کشور مؤثر واقع شوند.

 

ارسال نظرات