در گردهم‌آیی کارشناسان روابط عمومی کانون سراسر کشور در تبریز عنوان شد
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی گفت: گردهم‌آیی و نشست آموزشی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور به میزبانی کانون آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۵۸۹
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ۀذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری استان، علی بینش ادامه داد: عنوان این نشست دو روزه «شیوه‌های خبرنویسی در روابط عمومی و فضای مجازی» بود که طی آن فعالیت‌های این کارشناسان در صفحه‌های رسمی کانون استان‌ها در شبکه‌های اجتماعی مورد نقد و تحلیل محمد عکاف مدرس این دوره قرار گرفت.
وی از تولید یک برنامه تلویزیونی ویژه کانون در یکی از شبکه‌های سیمای جمهوری اسلامی خبر داد و گفت: در این برنامه که سه روز در هفته روی آنتن تلویزیون می‌رود، تلاش می‌کنیم دست‌آوردهای کانون و چهره‌های شاخص در عرصه‌های بین‌المللی، ملی و حتی منطقه‌ای و برخی مربیان کانون در نقاط مختلف کشور در 54 سال گذشته را با استفاده از آیتم‌های مختلف و جذاب به جامعه معرفی کنیم.
بینش برای تامین بخش‌های مختلف برنامه‌های تلویزیونی استانی از سوی روابط عمومی کانون اعلام آمادگی کرد و با اشاره به توافق‌های صورت گرفته با صدا و سیمای جمهوری اسلامی از کارشناسان روابط عمومی استان‌ها خواست موضوع تولید برنامه‌های ویژه کانون در شبکه‌های استانی را پیگیری کنند.
وی مباحثی مانند نیاز سنجی و مشخص کردن هدف‌های رسانه، پاکیزه‌نویسی، کاهش استفاده از واژه‌های کلیشه‌ای و حواشی خبر و خلاصه‌نویسی و حرکت به سمت نگارش نرم خبر با توجه به ماهیت فرهنگی کانون و مخاطبان کودک و نوجوانش را مورد توجه قرار داد و بر آن تاکید کرد.
بینش در ادامه گفت: من با تمام وجودم سختی‌ها و سنگینی کار روابط عمومی را لمس کرده‌ و با آن آشنا هستم و تلاش می‌کنم همواره قدردان آن‌ها باشم.
 در بخشی از زمان این گردهم‌آیی و دوره آموزشی، کارشناسان روابط عمومی راهبردها و برنامه‌های کانون در حوزه پوشش خبری جشنواره‌ها و رویدادهای پیش‌روی کانون را مورد نقد و بررسی قرار دادند و دیدگاه‌های انتقادی و پیشنهادهای خود را با مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون در میان گذاشتند.
همچنین در این گردهمایی شش کارشناس روابط عمومی در حوزه‌های خبر، شبکه‌های اجتماعی و ارتباط با ستاد و پی‌گیری امور معرفی شدند. بر این اساس در بخش خبر از حجت نورخیزمحجوب از استان گیلان و بهرام دهکردی از استان خوزستان، در بخش فضای مجازی از محمد تحصیلدار از استان قم و رضا عابدی از استان مازندران و در بخش ارتباط با ستاد از فریبا نوروزیه از استان مرکزی و اعظم موسوی از استان فارس به عنوان روابط عمومی‌های برتر کانون کشور با اهدای لوح قدردانی و هدیه تجلیل شد.

ارسال نظرات