خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: برنامه عملیاتی ابلاغی به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان ها، نقشه عملیاتی آن‌ها در طول سال است و باید بر اساس آن اقدام نمایند.
کد خبر: ۹۱۷۰۵۶۹
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل تدینی در جلسه شورای برنامه‌ریزی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: داشتن برنامه و برنامه محور بودن رمز موفقیت مدیران و مسئولین است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با تاکید بر لزوم برنامه محور بودن، افزود: باید تلاش کنیم برای هر یک از فعالیت‌های خود برنامه‌ای دقیق تدوین کرده و در طول سال طبق آن برنامه عمل کنیم.
وی تصریح کرد: واحد‌های ستادی اداره کل باید علاوه بر اشراف کامل بر برنامه‌های زیرمجموعه و ادارات شهرستانی، به صورت مداوم عملکرد شهرستان‌ها را رصد کرده و در مواقع لزوم، نسبت به ارشاد و ارائه راه کار اقدام کنند.
حجت الاسلام و المسلمین تدینی عنوان کرد: بر اساس قاعده بابا در علم مدیریت، لازم است ابتدا برنامه‌ریزی مناسبی جهت اجرای فعالیت‌ها انجام داده، در مرحله دوم نسبت به اجرای آن اقدام نمائیم.
وی گفت: مرحله سوم این قاعده، بازنگریست و پس از بازنگری و اصلاح ایرادات احتمالی، در مرحله چـهارم نسبت به اجرای دقیق اقدام می‌شود./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها