مدیرکل امور اجتماعی استانداری سمنان:
مدیرکل امور اجتماعی استانداری سمنان گفت: باید تلاش شود تا واقفین به سمت ایجاد موقوفاتی جهت رفع نیاز‌های روز جامعه هدایت شوند.
کد خبر: ۹۱۷۰۵۶۵
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، امیر بینایی در نشستی که با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان داشت، ضمن تبریک به حجت الاسلام و المسلمین جهت انتصاب به عنوان مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اظهار کرد: سنت حسنه وقف از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است و باید تلاش شود تا با هدایت واقفین به سمت ایجاد موقوفاتی جهت رفع نیاز‌های روز جامعه در راستای رفع معضلات اجتماعی گام برداریم.
وی افزود: با تمام قوا در راستای محقق ساختن این مهم در کنار اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان ایستاده‌ایم.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری سمنان تصریح کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در این زمینه می‌تواند بسیار مهم و اثرگذار باشد و باید تلاش شود تا با استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های فرهنگی در کنار این نهاد انقلابی اقدامات مهمی در این زمینه صورت گیرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وقوع استان سمنان در مسیر زائرین حرم علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیة و الثناء اظهار کرد: استان سمنان در مسیر زائران حرم آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام قرار گرفته و با توجه به طرح میقات الرضا می‌توان از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.
بینایی افزود: در طرح میقات الرضا اهداف خوبی از طرف اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تعریف شده و باید تلاش کرد از تمام ظرفیت‌های موجود در استان جهت محقق ساختن اهداف این طرح استفاده کرد.
وی خاطرنشان کرد: امامزادگان و بقاع متبرکه در مسیر زائران که تحت عنوان میقات الرضا نامگذاری شده‌اند، پناهگاه خوبی برای آماده سازی معنوی زائرین جهت تشرف به بارگاه ملکوتی امام رضا علیه السلام می‌باشد.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری سمنان در ادامه با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه امامزاده یحیی (ع) سمنان اظهار کرد: امامزاده یحیی (ع) یکی از امامزادگان شاخص در استان و به عنوان بین الحرمینی است که بین حرم حضرت معصومه (س) در قم و حرم امن رضوی در مشهد مقدس قرار دارد.
وی خاطر نشان کرد: آستان مقدس امامزاده یحیی از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است و ما در مجموعه استانداری با تمام قوا آمادگی داریم با استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌های فرهنگی جهت معرفی بهتر این امامزاده در سطح کشور اقدام کنیم./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها