خبرهای داغ:
پیام تقدیر و تشکر فرمانده سپاه ناحیه نطنز :

تقدیر و تشکر فرمانده سپاه ناحیه نطنز از ائمه جمعه این شهرستان

فرمانده سپاه ناحیه نطنز از زحمات چندیدن ساله ی امام جمعه ی سابق شهر نطنز تقدیر و تشکر نمود و انتصاب امام جمعه جدید را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۱۷۰۵۵۸
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از نطنز ، فرمانده سپاه ناحیه نطنز از زحمات چندیدن ساله ی امام جمعه ی سابق شهر نطنز تقدیر و تشکر نمود و انتصاب امام جمعه جدید را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است :
 
سرور ارجمند حضرت حجت الاسلام و المسلمین روح الله امینی
 
مردم شریف شهر نطنز در طول سالیان گذشته از برکت حضور جنابعالی بعنوان امام جمعه دانشمند و فرهیخته این شهر، بحمداله توفیقات مادی و معنوی بسیار و اثرات خیر بی‌شماری دیده و شنیده‌اند که مطمئناً در گنجینه دل‌های آنان به یادگار خواهند ماند. اکنون که در پایان دوره خدمتگزاری حضرتعالی در منطقه  قرار داریم جا دارد از حضور گرم و موثر شما در مراسم و مناسبت‌های مختلف بویژه برنامه‌های فرهنگی- مذهبی بسیج شهرستان تقدیر و تشکر نموده و با آرزوی توفیق روز افزون در مسئولیت‌های آتی، سلامتی و طول عمر حضرتعالی و تمامی علمای اسلام را از درگاه ایزد منان مسئلت نماییم.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمد یعقوبی 
انتصاب حضرتعالی که از چهره‌های درخشان و شخصیت‌های انقلابی و مزین به علم و اخلاق و آراسته به روحیه مردمی و عزم خدمتگزاری در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به شمار می‌روید، به سمت نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر نطنز را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
دوام توفیقات حضرتعالی در این مسئولیت خطیر تحت عنایات خاصه حضرت، ولی عصر (عج) و در سایه سار هدایت‌های حکیمانه نایب برحقش مقام معظم رهبری، امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.
سرهنگ دوم پاسدار حسین خدامیان
فرمانده سپاه ناحیه نطنز
 
ارسال نظرات