خبرهای داغ:
به همت بسیج مداحان برخوار

دوره آموزشی مداحان و هیئت‌های مذهبی خواهران در برخوار برگزار شد

دوره آموزشی ویژه مداحان ومسولین هیئتهای مذهبی خواهران برخوار با عنوان تبین گام دوم انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری با محوریت خانواده و مهارتهای زندگی توسط بسیج مداحان و هیت رزمندگان توسط استاد ابراهیمی از مشاورین و کارشناسان مذهبی سازمان استان باموضوع ازدواج آسان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۵۴۲
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار، دوره آموزشی ویژه مداحان ومسولین هیئت های مذهبی خواهران برخوار با عنوان تبین گام دوم انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری با محوریت خانواده و مهارتهای زندگی توسط سازمان تبلیغات و با همکاری بسیج مداحان و هیت رزمندگان توسط استاد ابراهیمی از مشاورین و کارشناسان مذهبی سازمان استان باموضوع ازدواج آسان برگزار شد.

ابراهیمی کارشناس مذهبی ضمن بیان راههای درمان وسواس در انتخاب خوب و اینکه خانواده ها باید قبل و بعد از ازدواج برای تسهیل درپیداکردن زوج کفو برای فرزندان خود چه اقداماتی انجام دهند گفت: یک مداح باید به مسائل سیاسی و مشکلات اجتماع و اطراف و مسلمین جهان خود نیز آگاه باشد.

وی افزود: عدم پیروی مداحان از آهنگها و سبکهای غربی، دوری از لعن علنی درمجالس، عدم در گیری مردم به مستحبات و ذکرهای تکراری  و غیر مستند از جمله وظایف مداحان است.

 

ارسال نظرات