خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی هندیجان از برگزاری مجالس عزاداری ماه محرم در پایگاههای مقاومت بسیج ، مساجد و حسینیه ها و امامزادگان از جمله امامزاده عبدالله (ع) یادمان شهدای گمنام با همکاری هیات های مذهبی ، دفتر امام جمعه ،اداره تبلیغات اسلامی ، گروه های جهادی ومتولیان فرهنگی مذهبی ، هیات امناء ها ،مبلغین، طلاب و روحانی شهرستان هندیجان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۰۵۲۴
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۶

 محمد حسین عنانات در شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و هیات میثاق باشهدای هندیجان مستقر در یادمان شهدای گمنام با برپایی بیرق های سیاه آمادگی برگزاری مجالس عزاداری حضرت امام حسین (ع)شده است.

وی افزود : گروه های جهادی هندیجان با حرکاتی جهادی و انقلابی به همراه رده های بسیج و پایگاههای مقاومت با هیات های مذهبی شهری و روستایی برنامه های خوبی برای برپایی مراسمات ماههای محرم و صفر تدارک دیده اند که باکیفیت خوبی برگزار می شود.

وی بابیان برپایی جلسات هماهنگی و پیرغلامان در هندیجان گفت: با فرارسیدن ماه محرم در سطح شهرستان هندیجان همایش پیر غلامان و جلسات هماهنگی با تلاش اداره تبلیغات اسلامی و هیات های مذهبی، دفتر امام جمعه و بسیجیان شهرستان و دیگر متولیان فرهنگی مذهبی برگزار شد.

عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان عنوان کرد: بسیجیان گروه جهادی و میثاق با شهدای هندیجان و خدام یادمان شهدای گمنام با نصب پرچم و پارچه های سیاه و همراه با برنامه ریزی مراسمات ماه محرم را در محل یادمان شهدای گمنام برگزار می نمایند .

 

وی بااشاره به خدمات رسانی به محرومین بیان کرد : گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و هیات میثاق با شهدا با مشارکت خیرین بصورت منظم بسته های مواد غذایی را در میان محرومین و ایتام توزیع نمودند که این روند خدمات همچنان در ماه محرم و صفر ادامه خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها