خطیب جمعه کوهبنان

حفظ نظم اسلامی بالاترین و بزرگترین امر به معروف است

حجت الاسلام کاظمی به هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره نمود‌و افزود: حفظ نظم اسلامی بالاترین و بزرگترین امر به معروف است باید در فضای مجازی مواظبت شود تا مطلبی علیه مواضع نظام نوشته نشود.
کد خبر: ۹۱۷۰۴۷۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان امام جمعه موقت کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی با استناد به احادیث و روایات گفت: در شب معراج پیامبر اعظم(ص) نام‌امام حسین (ع)را در سقف عرش دید چرا که امام چراغ هدایت و کشتی نجات بشریت است لذا ما هر چه دارد از ابا عبدالله ست .

وی خاطر نشان کرد: حضرت ابا عبدالله (ع) چراغ هدایت است زیرا ایشان نوری است که باعث هدایت افراد جامعه می شود هر کس از شیعیان ، مسیحیان و… توسل و تمسک به حضرت بجوید سعادتمند می شود و نجات پیدا می کند.

خطیب جمعه کوهبنان افزود: حضرت احیای امر به معروف و نهی از منکر را در راس برنامه های خویش قرار داد و در نهایت در راستای اجرای این فریضه ی واجب به شهادت رسید اینجاست که امر به معروف و نهی را از منکر را همگان باید انجام دهند .

وی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تصریح نمود: در عمر کوتاه دولت خویش ، این شهیدان کارهای بزرگی انجام دادند که باعث شد دشمنان در راستای شهادت این دو یار صدیق انقلاب اقدام کنند.

حجت الاسلام کاظمی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری مد ظله العالی  بیان داشت: اقتصاد و فرهنگ‌ دو مساله اساسی کشور هستند مساله اقتصاد شاید جز اولویت ها باشد اما در دراز مدت مساله فرهنگ‌مهمتر از مساله اقتصاد است لذا وظیفه همگان بالا بردن سطح فرهنگی، سیاسی و.. خانواده و جامعه است . .

وی ادامه داد: باید کار فرهنگی را از خانواده خود شروع کنیم تا به جامعه سرایت کند جا دارد دولت مردان از گرفتار شدن در حواشی پرهیز کنند تا مشکلات‌‌مردم مرتفع شود.

خطیب جمعه کوهبنان ابراز داشت : انتخاباتی کردن فضای سیاسی کشور قبل از انتخابات باعث می شود از مسائل اصلی غافل شویم و از هم صدایی برخی افراد با جنگ‌روانی دشمن پرهیز شود تا به مسائل اصلی کشور بیشتر بپردازیم .

وی گفت: باید از هنجار شکنی پرهیز شود و برگزاری کنسرت و تبدیل آن به موضوع اصلی کشور باعث غافل شدن از برخی امور نگردد که نا امید کردم مردم را در بر دارد.

امام جمعه موقت کوهبنان به هشتم شهریور ماه اشاره نمود و افزود: جمهوری اسلامی حدود ۱۷ هزار شهید ترور دارد ترورها از ابتدای انقلاب تا امروز ادامه دارد اما ما‌پا برجا خواهیم ماند و با صلابت راه انقلاب را ادامه خواهیم داد در حالی که ما از مقتدرترین کشورها و بعنوان قطب پدافند هوایی در جهان هستیم .

ایشان ادامه داد: پاسداران همیشه بیدار با سرنگون کردن پهباد آمریکایی همه را در حالت مبهوت نگه داشتند که این مهم هم از برکات انقلاب اسلامی است گرچه برخی اوقات به حق از این افراد تجلیل و تشکر نمی شود اما در کشور ما به لطف مقام معظم رهبری مد ظله العالی  و تدابیر ایشان ، وجود نیروهای انقلابی سپاه پاسداران پیشرفته ترین سلاح ها و پدافندها ساخته شده و یا در حال ساخت است .

حجت الاسلام کاظمی به هفته امر به معروف و نهی از منکر اشاره نمود‌و افزود: حفظ نظم اسلامی بالاترین و بزرگترین امر به معروف است باید در فضای مجازی مواظبت شود تا مطلبی علیه مواضع نظام نوشته نشود.

وی تاکید کرد: ماه‌محرم فرصت مناسبی برای خانه تکانی دلهاست فرصتی که باید با اشک و شرکت در مجالس ابا عبدالله دل خود را صفا بدهیم تا زمینه نجات ما مهیا گردد.

ایشان یادآور شد: در مجالس عزاداری مزاحمت برای دیگران ایجاد نکنیم صداهای بلندگوی بیرون را خاموش کنیم ، در عزاداری از انجام واجبات غافل نشویم و تا حد امکان از اسراف پرهیز کنیم .

خطیب جمعه کوهبنان نمازگزاران کوهبنانی را در راستای کمک به دانش آموزان بی بضاعت ترغیب نمود و افزود: وظیفه ما تلاش جهت رفع نیاز نیازمندان است تا برکات الهی را در زندگی خود شاهد باشیم لذا کمک‌به خیریه ها ، کمیته امداد و…را مدنظر قرار دهیم .

ارسال نظرات