برگزاری جلسه قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود+ تصاویر

جلسه قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود با حضور فرمانده سپاه ناحیه و دبیران محلات برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۳۹۶
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود در مسجد ابوالفضل (ع) محله اسلامی قائمیه شهرک ولیعصر (عج) با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، معاونت فرهنگی هنری و اجتماعی سپاه و دبیر قرارگاه شهید شاطری و مسئولین شورای محله‌های پنج گانه اسلامی این شهر برگزار شد.
در این جلسه حجت‌الاسلام مهدی اسماعیلی دبیر قرارگاه شهید شاطری به ارائه گزارشی از روند فعالیت محلات پنجگانه اسلامی شاهرود پرداخت و در خصوص روند اجرای فعالیت‌های محلات اسلامی گزارشی از سوی دبیران این محلات ارائه شد و نیاز‌ها و مشکلات مطرح شد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در این نشست با تاکید بر استفاده از پتانسیل مردم در راستای برطرف نمودن نیاز‌های محلات اسلامی بر نقش پررنگ و مطالبه گری مردم از مسئولین تاکید کرد و بر اجرای برنامه‌های هدفدار و اثرگذار بلند مدت برای محلات اسلامی تصریح کرد.
لازم به ذکر است در شاهرود پنج محله اسلامی در شهرک های فدک، شهید بهشتی و ولیعصر (عج) ایجاد شده است که به پیگیری مشکلات این محلات در سطح شهرستان و استان با همت اهالی این محلات توسط شوراهای محلات متشکل از امام جماعت و فرمانده پایگاه و‌ موثرین محلات می پردازند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار