نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: زیاد شدن طلاق به دلیل عدم آشنایی زوج‌های جوان و خانواده‌ها با احکام و سبک زندگی اسلامی است
کد خبر: ۹۱۷۰۳۸۸
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت الله رسول فلاحتی صبح امروز در گردهمایی استادیاران طرح صالحین سپاه قدس گیلان در رشت با بیان اینکه در برنامه ریزی برای پیگیری امور کشور و استان باید به مسائل اولویت‌دار پرداخت شود اظهار داشت: در مسیر پیشبرد امور باید از نیرو‌های مستعد و توانمند استفاده شود.

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه در بسیج سن و سال افراد ملاک نیست خاطرنشان کرد: باید به تقویت مبانی اعتقادی جوانان بیشتر توجه شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه جنگ ما در دوران هشت سال دفاع مقدس در سایه حفظ و ترویج مبانی اعتقادی به موفقیت رسید تصریح کرد: امروز بخش عمده‌ای از مشکلات ما به دلیل عمل نکردن به رساله‌ها و دستورات دینی است.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه زیاد شدن طلاق به دلیل عدم آشنایی زوج‌های جوان و خانواده‌ها با احکام و سبک زندگی اسلامی است ابراز داشت: باید در بخش عقاید و اخلاق زیاد کار شود و باید در خانه مسئله اخلاق اولویت خانواده‌ها باشد.

وی با بیان اینکه اخلاق‌های فردی و اجتماعی برخی از انسان‌ها در جامعه نیازمند اصلاح است گفت: دشمن تمام توان خود را به کار گرفته تا گفتمان و رفتار جوانان جامعه را عوض کند و ما نباید اجازه چنین اتفاقی را بدهیم.

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه باید برای تربیت جوانان و نوجوانان فرهنگ سازی کنیم خاطرنشان کرد: انتقال فرهنگ دینی به جوانان اولویت امورات فرهنگی کشور است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه دوری از مطالعه یکی از دلایل ریزش جوانان است بیان کرد: سرانه کتابخوانی کشور کم است و فرهنگ روزنامه‌خوانی نیز در حال از بین رفتن است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه تاثیری که تبلیغ چهره به چهره دارد بسیار بالا است اظهار داشت: باید به جوانان میدان حرف زدن بدهیم و از خلاقیت شان استفاده کنیم.


انتهای پیام/
ارسال نظرات