مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی اشکذر خبر از برنامه ریزی برای پخش زنده بیش از ۱۰۰ ساعت عزاداری هیات مذهبی اشکذر در دهه اول محرم خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۰۳۸۱
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر: طی مصاحبه‌ای باعلیرضا عسکری مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی اشکذر خبر با اشاره به اینکه همه ساله عزاداری حضرت سیدالشهدا در شهرستان اشکذر همراه با آیین‌های سنتی همراه است، افزود: با توجه به علاقه مندی هموطنان و هم شهرستانی‌های مقیم خارج از کشور و استان‌های دیگر کشور به مشاهده این آیین‌ها امکان پخش زنده اینترنتی بخشی از این مراسم‌ها فراهم شد.
وی با بیان این که فراخوان عمومی برای هیئت‌های مذهبی شهرستان در سایت اشکذر خبر منتشر شد، تصریح کرد: تفاهم نامه‌ای برای پخش زنده همزمان مراسم عزاداری دهه اول محرم با حسینیه‌های سفید، حاج سید اسماعیل و شهدا اشکذر منعقد شد.
عسکری در ادامه خاطر نشان کرد: سال گذشته نیز بیش از ۵۰ ساعت پخش زنده با همکاری تولیت حسینیه سفید و مسئولان هیت‌های فاطمیه و انصارالحسین اشکذر انجام که از کشور‌های آلمان، کانادا، استرالیا و چند کشور دیگر بازدید داشت.
وی پخش زنده مراسم روز عاشورا حسینیه سفید را با مدت زمان بیش از ۱۲ دانست و گفت: بستر فیبر نوری برای پخش با کیفیت این مراسم با همکاری شرکت مخابرات استان یزد و تولیت حسینیه سفید اشکذر فراهم شده است.
مدیرمسئول پایگاه اطلاع رسانی اشکذر خبر دسترسی برای مشاهده پخش زنده سه مراسم از طریق لینک‌های ایجاده شده در صفحه اصلی این سایت و نرم افزار اندرویدی ویژه برای مشاهده پخش زنده با موبایل دانست.
وی در پایان از همکاری حاج فضل الله شکاری تولیت حسینیه سفید اشکذر، سید علی میردهقان و محمد جلال دهقانی مسئولان هیات فاطمیه و شهدا اشکذر و مهندس محمدجواد دهقانی از شرکت مخابرات استان یزد و زحمات همکاران خود از جمله ابوالفضل زارع نژاد، مصطفی خاکساری، علی مشیری‌نیا و امیرحسین نجیبی برای برقراری ارتباط زنده قدردانی کرد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات