خبرهای داغ:
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به افتتاح و بازگشایی بلوار امام علی (ع) منطقه پردیسان گفت: تأمین اعتبار و تملکات در مسیر دو مشکل عمده بود که سبب طولانی‌تر شدن انجام این پروژه شده بود که خوشبختانه امروز شاهد افتتاح این مسیر هستیم.
کد خبر: ۹۱۷۰۳۷۵
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسن صبوری پیش از ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از ۷۵ پروژه شهری شهرداری قم و ۷ پروژه راه و شهرسازی، با اشاره به افتتاح پروژه تاریخی فرهنگی محله باغ پنبه اظهار داشت: بخش عمده‌ای از ساکنان بومی و قدیمی قم در این مناطق سکونت داشتند و به این دلیل که این مناطق قابلیت سکونت نداشت درنتیجه تصمیم به ساماندهی این محله گرفته شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود: با افتتاح این پروژه شور و رغبتی در میان مردم ایجادشده تا مناطق زندگی خود را ساماندهی و بهسازی کنند.

وی با اشاره به در نظر گرفتن وام ۹ درصدی مسکن برای بافت‌های فرسوده گفت: در سال‌های گذشته وام با سود ۱۸ درصد به متقاضیان پرداخت می‌شد و مردم توان بازپرداخت وام گرفته‌شده را نداشتند، با اختصاص وام ۹ درصدی می‌توان اقداماتی جدی در مناطقی که بافت فرسوده دارند انجام داد.

صبوری سهمیه اختصاص‌یافته به استان قم را ۴۰۰ فقره وام عنوان کرد و افزود: تاکنون نیمی از این تسهیلات به متقاضیان پرداخت‌شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به افتتاح و بازگشایی بلوار امام علی (ع) در منطقه پردیسان گفت: تأمین اعتبار و تملکات در مسیر دو مشکل عمده بود که سبب طولانی‌تر شدن انجام این پروژه شده بود که خوشبختانه امروز شاهد افتتاح این مسیر هستیم.

وی اعتبار اختصاص‌یافته برای بازگشایی بلوار امام علی (ع) به منطقه پردیسان را مورداشاره قرارداد و گفت: ده میلیارد تومان مبلغ موردنیاز برای افتتاح این پروژه بود که به‌صورت تهاتری به بهره‌برداری رسید.

صبوری اضافه کرد: در سال گذشته از سوی اداره کل مسکن و راه و شهرسازی، دو مدرسه ساخته و تحویل آموزش‌وپرورش داده شد امسال نیز مدرسه انارستان ساخته و در اختیار آموزش‌وپرورش قرار می‌گیرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها