معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: امسال قریب به 10 هزار دانشجو از یادمان های دفاع مقدس استان های کرمانشاه، آذربایجان غربی و کردستان بازدید نمودند.
کد خبر: ۹۱۷۰۳۵۴
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳

امیر وجدانی نیا معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی کشور در گفت و گو با خبرگزاری بسیج با اشاره به حضور دانشجویان سراسر کشور در اردوهای راهیان نور غرب و شمال غرب کشور اظهار داشت: حضور دانشجویان در سرزمین های نور از اوایل مرداد ماه آغاز شد و نقطه عطف این حضور را می توان در مراسم روز عرفه در یادمان حاج عمران پیرانشهر دانست که با حضور گسترده دانشجویان برگزار گردید و نماد وحدت و همدلی بود.

وی ادامه داد: ظرفیت این دوره از اردوهای راهیان نور شمال غرب، قریب به ۱۰ هزار نفر بوده است و کاراون های راهیان نور دانشجویی از یادمان های دفاع مقدس استان های کرمانشاه، آذربایجان غربی و کردستان بازدید نمودند.

وجدانی نیا در تشریح برنامه‌‎های ویژه تدارک دیده‌شده برای دانشجویان حاضر در اردوهای راهیان نور، تاکید کرد: دانشجویانی که در مناطق عملیاتی شمال‌غرب شهید شده‌اند در جریان بازدید اردوهای راهیان نور به دانشجویان شرکت‌کننده معرفی می‌شوند؛ به همین منظور کلیپ‌هایی آماده شده است که در یادمان‌های مناطق عملیاتی شمال‌غرب پخش خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه اردوهای راهیان نور مناطق غرب و شمال‌غرب کشور توانسته جای خودش را در فضای آموزش عالی کشور پیدا کرده است و همه ساله شاهد رشد کمی و کیفی در برگزاری اردوهای راهیان نور دانشجویی هستیم.

وی در پایان خاطر ناشن کرد: راهیان نور یکی از برنامه های فرهنگی و اثرگذار کشور است که همه ساله با همت قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، شاهد افزایش کیفی و کمی آن هستیم.

ارسال نظرات