ماهانی گفت: با توجه به برگزاری مراسم اربعین حسینی، آیین افتتاحیه راهیان نور دانش آموزی در آبان ماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۳۵۳
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

صابرماهانی مسئول سازمان بسیج دانش آموزی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی همچون سال های گذشته خبر داد و گفت: همه ساله در اواسط مهرماه شاهد برگزاری مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش آموزی در سراسر کشور بودیم اما امسال با توجه به برگزاری مراسم اربعین حسینی و مشارکت مسئولان راهیان نور برای میزبانی از زائران حسینی، آیین افتتاحیه راهیان نور دانش آموزی بعد از پایان مراسم اربعین حسینی و در آبان ماه برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ما هماهنگی های لازم را با موضوع راهیان نور دانش آموزی با مسئولان آموزش و پرورش انجام داده ایم و برگزاری جلسات همچنان ادامه دارد تا امسال هم شاهد برگزاری اردوی پرشور راهیان نور دانش آموزی در سراسر کشور باشیم.

ماهانی با بیان اینکه برنامه ریزی ویژه ای برای برگزاری مراسم افتتاحیه راهیان نور دانش آموزی در نظر گرفته شده است که جزئیات آن به زودی اطلاع رسانی می شود، افزود: تجلیل از مسئولان سپاه که نقش عمده ای در ساقط نمودن پهپاد امریکایی در خلیج فارس داشته اند، جزو برنامه ما در این روز است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور تاکید کرد: رهبرمعظم انقلاب اسلامی نگاه ویژه ای به برگزاری اردوهای راهیان نور دارند و می توان گفت که ایشان پشتوانه اصلی این سفرعظیم و معنوی هستند و حمایت های ایشان باعث شده که همه ساله با رشد کمی و کیفی اردوهای راهیان نور مواجه شویم و یقینا برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی هم یکی از مهمترین اردوهای فرهنگی-زیارتی در سطح کشور است.

وی در پایان گفت: موضوع اصلی ما در بحث اردوهای راهیان نور بحث ایمنی است و خط قرمز ما محسوب می شود و باید گفت که بخش ایمنی بسیج و سپاه در جلسات قرارگاه دانش آموزی راهیان نور حضور دارند و هیچ دستورالعملی نیست که امضاء بشود و تائید مسئولان ایمنی بسیج و سپاه را نداشته باشد.

ارسال نظرات