مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد؛
مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان از تشکیل پویش حب الحسین یجمعنا در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۰۳۱۰
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ محمد حسین لطیفی گفت: معاونت سیما در قالب ویژه برنامه عشق قافله سی، واژه واژه کربلا، پوشش روتین عزاداری هیئت ثارالله، حب الحسین (ع)، پیاده تا عشق، شمع حرمخانه، کاروان عاشورائیان ویژه عزاداری شهرستان‌ها و تا اربعین، مراسم عزاداری و سخنرانی مناطق مختلف استان را پخش خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: پوشش زنده رادیو تلویزیونی عظیم‌ترین اجتماع جهان تشیع در قالب دسته عزاداری حسینیه اعظم زنجان در یوم العباس (عصر تاسوعا) که شهرت ملی و بین المللی به خود گرفته و مبدل به نماد وحدت و بصیرت شیعیان شده است از نقاط عطف برنامه‌های شبکه اشراق در این ایام است که به همت کارکنانخدوم رسانه ملی و استانی در گستره سه کیلومتری صورت می‌گیرد.

 

همچنین دسته عزاداری زینبیه اعظم زنجان در روز یازدهم عاشورا که نمادی از وفاداری به ولایت و تداوم مسیر عدالت‌خواهی توسط حضرت زینب (س) است بابرنامه‌ریزی صورت گرفته پخش خواهد شد.

 

لطیفی افزود: با هماهنگی و تمهیدات صورت گرفته امکان بهره‌مندی هم‌میهنان عاشق اباعبدالله الحسین (ع) از صحنه‌های دلدادگی و محبت پایتخت‌نشینان شور حسینی از طریق شبکه‌های سراسری سیما نیز فراهم‌شده است.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: شبکه استانی صدای مرکز هم در این ایام رنگ و بوی حسینی بخودگرفته و در برنامه‌هایی مانند عشق سوداسی، حسین عاشقلری، عشق قافله سی، پا به رکاب و ویژه برنامه ظهر عاشورا، عشق و علاقه مردم حسینی استان را به سمع شنوندگان خواهد رساند.

 

لطیفی با بیان اینکه سایر برنامه‌های روتین و تامینی معاونت صدا هم به اقتضاء زمان پخش به این مناسبت مذهبی می‌پردازند، افزود: رادیو نما نیز با ۴۰ اسلایدویژه ایام عزاداری بابیش از ۶۰۰۰ بازپخش همراه عزاداران حسینی خواهد بود.

 

وی ادامه داد: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم با ۴۴۶ خبر مکتوب، گزارش رادیوتلویزیونی، تفاسیر خبری و گفتگوی زنده تلویزیونی، اخبار رویدادهای دهه محرم را به سمع و نظر مخاطبان می‌رساند.

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: معاونت فضای مجازی مرکز با تولید ۱۶۰پوستر، ویدئو، نماهنگ، موشن گرافیک، اینفو گرافیک و پادکست همراه مخاطبان خود در فضای مجازی خواهد بود.

 

لطیفی افزود: همچنین راه اندازی صفحه حسینیه مجازی و صفحه ویژه محرم در سایت مرکز جهت بازنشر ویدئوهای مرتبط با عزاداری‌های پرشور استان، پخش زنده دسته جات مهم عزاداری استان در اینستاگرام و تشکیل پویش حب الحسین یجمعنادر فضای مجازی نیز از دیگر برنامه‌های این معاونت در این ایام خواهد بود.

ارسال نظرات