حجت الاسلام جلیلی مسول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه بیت المقدس استان کردستان درنشست هم اندیش روحانیون اهل تسنن بخش کرفتو دیواندره با اشاره به نقش بنیادی روحانیون اهل تسنن و تشیع در ایجاد وحدت و به شکست کشاندن دسیسه‌های دشمن در به ایجاد انشاق بین برادران اهل تسنن و تشیع گفت: امروزه دنیای اسلام بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به انسجام دارد.
کد خبر: ۹۱۷۰۳۰۱
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان حجت الاسلام جلیلی مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس استان کردستان درنشست هم اندیش روحانیون اهل تسنن بخش کرفتو دیواندره که درسالن آمفی تئاتراداره تبلیغات اسلامی و با حضور تعدادی از مسوولین ادارات سطح شهرستان برگزار شد با اشاره به نقش بنیادی روحانیون اهل تسنن وتشیع در ایجاد وحدت و به شکست کشاندن دسیسه‌های دشمن در به ایجاد انشاق بین برادران اهل تسنن وتشیع گفت:امروزه دنیای اسلام بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به انسجام دارد.

وی در ادامه افزود: به هر میزان اتحاد و همگرایی بین مسلمانان کشور‌های اسلامی پر رنگ شود فرصت‌های بی شماری برای اظهار وجود و قدرت نهایی امت اسلامی در برابر زیاده خواهی دنیای زر و زور مهیا خواهد شد.

جلیلی تاکیدکرد: اشتراکات اعتقادی و مذهبی و پیوند‌های فرهنگی عمیق بین مسلمانان چنان پرقدرت و موثر هستند که هرگونه  اختلاف در روش و شیوه را کم رنگ می‌سازند.

مسول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس تصریح کرد: جهان اسلام امروز بیش از هر زمان دیگری محتاج تفکر عمیق، دوراندیشی، درک قدرت و شناخت نقاط ضعف خود و طرف مقابل و ایجاد اتحاد است تا بتواند به چاره اندیشی در ارتباط با مسائل جهان اسلام بپردازد.
 
وی گفت: اقدام صاحبان فکر و عمل در جهان اسلام پیرامون اخوت و اتحاد اسلامی، می‌تواند منجر به انقلابی در دنیای اسلام شود وشوکت وعظمت اسلام را در عصرحاضر حفظ کرده و به دنیا سبک زندگی جدیدی را ارائه دهد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات