خبرهای داغ:
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اردستان

مبارزه با استکبار زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اردستان گفت: یکی از شرایط ظهور امام زمان، بسط و گسترش تقوا و اخلاق محوری در جامعه است.
کد خبر: ۹۱۷۰۲۹۵
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان ، حجت الاسلام سید جواد حیدری در مراسم دعای ندبه در اردستان اظهار داشت: علائم ظهور امام زمان بصورت قطعی اعلام شده اما برای مردم این شرایط کمتر گفته شده است.

وی افزود: یکی از شرایط ظهور امام زمان، بسط و گسترش تقوا و اخلاق محوری در جامعه است.

مطالب اشتباه درباره ظهورامام زمان (عج) در فضای مجازی منتشر می شود

رئیس تبلیغات اسلامی اردستان گفت: متاسفانه در فضای مجازی مطالب بی ربط و اشتباه در خصوص ظهور امام زمان (عج) منتشر می شود که این کار  اشتباهی است.

وی با بیان اینکه در هر دوران باید مردم نسبت به امام زمان خود شناخت داشته باشند، افزود: راههای این شناخت توسل به دعا و نیایش‌های وارده در کتاب های ادعیه اسلامی همچون دعای ندبه است.

حجت الاسلام حیدری بیان داشت: همه مردم باید برای ظهور شرایط را مهیا کنند که راه آن شناخت دشمنان و مبارزه با استکبار است تا تشکیل و زمینه حکومت امام زمان (عج) تسهیل شود.

رئیس تبلیغات اسلامی اردستان با اشاره به روایات تاریخی ابراز داشت: آل یهود توسط نیروهای اسلام حملات و هجمه هایی را نسبت به امام زمان خود داشتند که امروز هم این همه هجمه توسط آنها اتفاق افتاده است که موضوع فحشا را در جامعه گسترش می دهند.

شهیدان رجایی و باهنر خادم ملت بودند

وی با اشاره به شهادت شهیدان رجایی و باهنر تصریح کرد: آنها شهیدانی بودند که خود را رئیس نمی دانستند و خادم ملت بودند که امیدواریم خدمتگذاران آینده کشور به این شکل عمل کنند و مرعوب دشمن نشوند.

حجت الاسلام حیدری گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی مذاکره را سم مهلک می دانند، آن وقت عده ای در برابر دشمنان زانو می زنند و سیره ائمه و اسلام را زیر سوال می برند.

ارسال نظرات