خبرهای داغ:
مسئول معاونت سیاسی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) گفت: عدم اطاعت از دشمن، افزایش قدرت دفاعی، نترسیدن از هیمنه پوشالی  دشمن، ترساندن دشمن، دست نکشیدن از تجهیزات جنگی و دفاعی ، نفی تمامی راههای تسلط دشمن  بر جبهه خودی و عدم سوءظن به خداوند را  لازمه موفقیت در جنگ احزاب و جنگ تركيبي است.
کد خبر: ۹۱۷۰۲۸۸
|
۱۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، مراسم افتتاحیه طرح تربیت هادیان سیاسی با حضور سید جلال حسینی مسئول معاونت سیاسی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در حسینیه سیدالشهدای ناحیه گلپایگان برگزار شد.

 سیدجلال حسینی در آغازین روز طرح  در قالب سه کلاس درسی  موضوعات غرب شناسی ،فهم نظریه های سیاسی و دشمن شناسی را مطرح کرد.

وی آرمانگرایی، واقع نگری و روش تحلیل درست و بصیرت سیاسی را اضلاع یک هدایت سیاسی موثر دانست و گفت: مطالعه متون غنی تحلیلی سیره  سیاسی الهی ائمه اطهار، فهم درست متون تاریخی،آشنایی با بیانات و منویات امامین انقلاب می تواند یک تحلیلگر سیاسی را در فهم وقایع و رخدادها وبلابردن بصیرت دینی و سیاسی یاری کند.

دکتر حسینی در ادامه بصیرت را لازمه دشمن شناسی معرفی کرد و گفت: حسّاسیّت در برابر دشمن و شناخت نقشه‌ی دشمن  به عنوان یک سنت الهی در قرآن کریم به عنوان  جهاد کبیرنامگذاری شده است.

وی در ادامه  پذیرش وعده های الهی، اعتماد به سنت الهی و عمل به دستورالعمل جهاد کبیر را رمز پیروزی جبهه اسلام در برابر جبهه دشمن دانست و گفت: عدم اطاعت از دشمن، افزایش قدرت دفاعی، نترسیدن از هیمنه پوشالی  دشمن، ترساندن دشمن، دست نکشیدن از تجهیزات جنگی و دفاعی ، نفی تمامی راههای تسلط دشمن  بر جبهه خودی و عدم سوءظن به خداوند را  لازمه موفقیت در جنگ احزاب و جنگ تركيبي برشمرد.

دکتر حسینی تحقق وعده های خداوند در قرآن کریم را  با معیارهای مادی غیرقابل پذیرش دانست و گفت:سنت های الهی تنها با معیار تقوا قابل پذیرش است.

معاونت سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) شکست همیمنه پوشالی آمریکا را در جنگ نامتقارن ایران حتمی دانست و گفت: نبرد امروز نبرد اراده هاست و در گفتمان مقاومت فعال دل بریدن از بیگانه، تبدیل  تهدیدها به فرصتها، تبدیل ضعف ها به اولویت های راهبردی نظام، تکیه بر توان داخلی و تقویت تولید ملی راهگشاست. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها