آیت الله عباس تبریزیان در اثر حادثه رانندگی که ساعتی پیش در محور قوچان فاروج، یکی از حادثه خیزترین جاده‌های خراسان رضوی، رخ داد به بیمارستان منتقل شد.
کد خبر: ۹۱۷۰۲۷۹
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
سعید فکوری، رئیس جمعیت هلال احمر قوچان در گفتگو با خبرنگار ما با تشریح حادثه واژگونی خودروی آیت الله عباس تبریزیان، متخصص طب اسلامی گفت: در ساعت ۲۰:۵۰ دقیقه امشب خبری مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس به این مرکز اعلام شد که بلافاصله تیم امدادی پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید بابامحمد رستمی به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر ۱۵ محور قوچان فاروج و در حوالی دوربرگردان روستای یزدان آباد رخ داد که دو مصدوم برجای گذاشت، ادامه داد: در این حادثه آیت الله تبریزیان و همسرش دچار مصدومیت شدند.

وی با بیان اینکه آیت الله تبریزیان از ناحیه پیشانی و پای راست دچار مصدومیت شده است، افزود: عملیات نجات و رهاسازی و همچنین اقدامات اولیه درمانی در محل توسط نیرو‌های امدادی و اورژانس انجام و هر دو مصدوم بلافاصله به بیمارستان موسی بن جعفر (ع) قوچان منتقل شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان با بیان اینکه تیم اورژانس، نیروی انتظامی و آتش نشانی در این حادثه حضور داشتند، خاطر نشان کرد: طبق شواهد خودروی آیت الله تبریزیان از جاده منحرف و دچار واژگونی شده بود.

طبق آخرین پیگیری‌های خبرنگار ما، همسر آیت الله تبریزیان به دلیل وخامت حال به مشهد مقدس اعزام شده و خود ایشان نیز هم اکنون در بیمارستان موسی بن جعفر (ع) تحت درمان قرار دارد.

همچنین طبق اعلام شاهدان عینی پس از واژگونی، خودرو دچار حریق شده بود که با حضور به موقع آتش نشانان اطفاء شده بود.

لازم به ذکر است محور قوچان فاروج، شاهراه ارتباطی خراسان رضوی و شمالی و دروازه ورود به خراسان رضوی از محور غرب می‌باشد که در عین حال یکی از حادثه خیزترین جاده‌های خراسان رضوی بوده و سالانه حوادث بسیار زیادی در این محور رخ می‌دهد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها