مسئول جدید سازمان بسیج مهندسین عمران سمنان در جلسه هیات اندیشه ورز:

با همگرایی و همکاری هرچه بهتر شورای تخصصی قشر بایستی به اهداف معین شده دست یابیم

مسئول جدید سازمان بسیج مهندسین عمران ومعماری استان سمنان در جلسه هیات اندیشه ورز این سازمان با تاکید بر اهداف گام دوم انقلاب خاطر نشان کرد :با همگرایی و همکاری هرچه بهتر شورای تخصصی قشر بایستی به اهداف معین شده دست یابیم.
کد خبر: ۹۱۷۰۲۵۹
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۷

به گزارش سرویس بسیج مهندسین عمران خبرگزاری بسیج از  سمنان ، درپی جابجایی در ریاست سازمان بسیج مهندسین استان و معرفی مهندس رحیمیان بجای مهندس شهابی نیا و در راستای معرفی ایشان به روسای کارگروه ها و شورای اقشار سازمان بسیج مهندسین و همچنین آشنایی بیشتر مهندس رحیمیان با اعضای شورای قشر و دیدگاه ها و نقطه نظرات آنان،  جلسه ای با حضور این اعضا در محل سازمان بسیج مهندسین استان سمنان تشکیل گردید.

در این جلسه که در ابتدا  مهندس شهابی نیا ریاست پیشین سازمان مهندس رحیمیان و اعضای شورای قشر را به یکدیگر معرفی نمودند. سپس وی گزارشی مختصر از اقدامات صورت گرفته درخصوص فعالیتهای سازمان در مدت حضور ایشان عنوان نمود و ضمن طلب حلالیت از کلیه اعضا و حضار برای مهندس رحیمیان آرزوی توفیق و پیروزی نمودند.

در ادامه  رحیمیان نیز ضمن عرض خیرمقدم خدمت حضار در ابتدا معرفی کوتاهی از سابقه خدمتی خود بیان داشته ودر جهتاق=فزایش همگرایی  خاطر نشان کرد: ان شا الله با همکاری اعضای شورای قشر و متخصصین سازمان بتوانیم اهداف سازمان را در بهترین شکل ممکن دنبال کرده و به نتیجه برسانیم.

سپس اعضای شورای هر سه قشر به بیان نظرات و دیدگاه های خود درخصوص قشر تحصصی مورد نظر خود پرداختند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار